מה אני מרגישה ביום הזיכרון ליצחק רבין / נוי כיתה ד'

יום הזיכרון ליצחק רבין הוא יום מאוד חשוב .יום שכולם מתייחסים אליו. אני לא מרגישה עצובה אבל אנשים שמכירים אותו מרגישים עצובים. גם אני קצת עצובה בגלל שרבין היה, לפי דעתי, ראש הממשלה  הכי טוב שלנו. רבין עשה הסכם שלום עם ירדן והוא התכוון לעשות הסכם שלום עם הפלסטינאים.

 היום בכיתה דיברנו על לבנון. המורה אמרה שזו ארץ שלא אוהבת אותנו אבל אני אמרתי אם יצחק רבין היה פה, אולי זה לא היה קורה .

אולי עכשיו שיגאל עמיר בכלא, הוא חושב שזו טעות מה שהוא עשה? אולי לא! אני חושבת שזו הייתה טעות. אם רבין היה פה, אולי היו לנו הרבה הסכמי שלום עם מדינות שלא אוהבות אותנו.

אני חושבת שיצחק רבין עכשיו בשמיים. טוב לו שם והוא גם שמח שהרבה אנשים זוכרים אותו ומתגעגעים אליו.  אני חושבת שהוא כועס על יגאל עמיר שהוא ירה בו שלוש יריות בגב. אני חושבת שזה היה מעשה מאוד רע ואני תמיד שואלת את עצמי: למה יגאל אמיר לא רצה שלום? לפי דעתי, כל מי שינסה לענות על השאלה הזאת לא יצליח.

פוסט זה פורסם בקטגוריה נוי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מה אני מרגישה ביום הזיכרון ליצחק רבין / נוי כיתה ד'

  1. ענבר בוסקילה הגיב:

    נוי אני חושבת גם אני שזה מאוד עצוב ומה שכתבת היה ממש יפה לפי דעתי…

כתיבת תגובה

