ישראל זוכרת / מאי ב. כיתה ד'

 יום הזיכרון בשבילי זה יום עצב שמסמל דבר חשוב מאוד, אפילו אם לא הכרתי את יצחק רבין.
אולי רבין היה עושה הרבה הסכמי שלום או יכול היה לגרום לזה שגלעד שליט לא היה נחטף?
הכי חשוב, הוא היה חי!
אם יגאל עמיר היה מפספס אותו ופוגע ברצפה,
או אם יצחק רבין היה לובש את אפוד המגן,
מה היה קורה? אני יודעת רק דברים טובים!
אני מבינה למה רבין לא לבש את אפוד המגן. הייתה
ציפייה שאנשים יבינו את מה שהוא אמר כל הזמן "שלום" . יגאל עמיר לא הסכים עם המילה.

ילד בכיתה שלי אמר את המשפט הזה: "יגאל עמיר היה צריך להגיד 'איני אסכים איתך אבל אשמע אותך' ".
אני מסכימה מאוד עם מה שהוא אמר!

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאי ב., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על ישראל זוכרת / מאי ב. כיתה ד'

  1. גלית שרף הגיב:

    מאי יקרה,
    התרגשתי לקרוא את מה שכתבת .
    כתבת בראיה בוגרת .
    גם אני מסכימה מאוד לאימרה " איני מסכימה איתך, אבל אקשיב לך" .
    המשיכי לכתוב,
    גאה בך.
    גלית

  2. מאי ברגר הגיב:

    תודה רבה:)

  3. ירדן נחמני הגיב:

    מאי גם אני עצובה שלא ראיתי את יצחק רבין. יגאל עמיר לא היה צריך לרצוח את רבין. נכון צדקת רק דברים טובים היו יכולים לקרות. מה שאמר הילד בכיתה שלך צדק. אני חושבת שאת כותבת מאוד יפה.
    קראתי ואהבתי ירדן נ.

להשאיר תגובה

