טיסנים / אורן כיתה ד'2

יש לי תחביב להטיס טיסנים ויש לי טיסן מתחילים. מזהים טיסן מתחילים בכך שיש לו כנפיים עליונות. לטיסן יש כנפיים גדולות כי לפעמים יש תקלות והמנוע נכבה. כשיש כנפיים גדולות הוא יכול לדאות וכך יותר קל להנחיתו. מוטת הכנפיים שלו נעה בין 2.0-2.5 מטרים. בנוסף, יש טיסן מקצוענים שלו קוראים "yak", הוא טיסן גדול וטוב לפעלולים. מוטת הכנפיים שלו נעה בין 2.5-3.0 מטרים.  טיסן ה"yak" יכול לבצע הרבה פעלולים יפים, אך יש בזה גם סכנה כי אם עושים משהו לא נכון, הטיסן מתרסק וטיסן עולה הרבה כסף.

כדי להטיס טיסן, בהתחלה מתאמנים עם סימולציה, כדי שבשטח האנשים שמטיסים יהיו יותר מנוסים.

כשאני מטיס את הטיסן שלי אני מתרגש – אני גם שמח וגם מפחד כי אני לא רוצה שהטיסן יתרסק. כדי להטיס את הטיסן צריך אומץ ולא לפחד כל הזמן כי כך לא מתקדמים אף פעם.

ניתן ללמוד על טיסנים באתר:  http://www.tisanim.com

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורן, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על טיסנים / אורן כיתה ד'2

  1. עמית סמנה הגיב:

    אהבתי, גם לי יש טיסן אבל בלי שימוש

כתיבת תגובה

