התחביב שלי – צפייה בטלויזיה / אריאל ק. כיתה ו'1

התחביב של הוא לצפות בטלוויזיה, כל יום אני רואה לפחות חמש שעות.

כמו לכולם, גם לי יש תוכניות אהובות: "האנה מונטנה", "המכשפים מווברלי פליס", "זאק וקודי" ועוד רבות. אם אני רואה תכנית או פרק שמאוד מוצא חן בעיני אני יכולה לראות פעם אחרי פעם מבלי להשתעמם.

 ארבעה ימים בשבוע, אני רואה טלוויזיה מאחר הצהרים עד שכבר אין תוכניות מעניינות. בין התוכניות אני עושה הפסקה כדי לשחק במחשב, להתאוורר בחוץ או משהו דומה.

כשאני מדליקה את הטלוויזיה ומתחילה לצפות בה אני בקושי מצליחה לכבות מבלי להתרשל עוד קצת על הספה מול המסך.

לפני שמגיע סוף השבוע ואיתו פרקים חדשים של כל מיני תוכניות אני תמיד מחכה. אני שואלת את עצמי: מה יהיה בפרק החדש? האם הוא יעניין אותי?

אני מחכה לפרקים החדשים כאילו אני בדרך למצוא אוצר ואני מתרגשת מאד.

כשחברות באות אליי אנחנו פחות צופות בטלוויזיה ועושות דברים אחרים.

 

תמונה חופשית: http://www.images.com

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אריאל ק., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על התחביב שלי – צפייה בטלויזיה / אריאל ק. כיתה ו'1

  1. נועם חי הגיב:

    לצפות בטלוויזיה זהו דבר בהחלט מהנה, אך מידי פעם כדאי גם לעשות דברים אחרים.
    הטקסט נכתב בצורה יפה וברורה.
    אהבתי את הטקסט כיוון שלא כל יום יוצא לראות מישהו שמודה בזה שהוא רואה הרבה טלוויזיה…

  2. רז הגיב:

    אני חושבת שהטקסט מצוין וגם אני מודה שאני מאוד אוהבת לצפות בטלוויזיה וגם לי קשה לכבות אותה.
    ולכן אני חושבת שהטקסט הוא נכון.

    רז

כתיבת תגובה

