להקות עבר – מוסיקה שאני אוהב / רועי כיתה ד'1

התחלת האהבה ללהקות עבר

לפני כמה חודשים חברי צור ואני התחלנו להתעניין בלהקות עבר. הכל התחיל כשצור שמע שיר במשחק הפלייסטיישן שלו. אמרתי לו את שם הלהקה: Guns n' Roses (בעברית: רובים ושושנים) ושנינו התחלנו להתעניין בה.

שמו של גיטריסט הלהקה הוא סלאש, וזמר הלהקה הוא אקסל רוז, למתופף שלה קוראים סטיבן, ולבסיסט קוראים דאף.

אנחנו כבר לא  אוהבים את הלהקה הזו, הפסקנו לאהוב אותה בגלל שהושפענו מאחיו של צור, אביב. אביב מאוד אוהב את ה- Beatles (בעברית: חיפושיות הקצב). זוהי הלהקה העיקרית שאנו אוהבים היום.

 

Led Zeppelin

יש להקות רבות שאני אוהב ואחת מהם היא Led Zeppelin . גיטריסט הלהקה הוא ג'ימי פייג, זמר הלהקה הוא רוברט פלאנט, מתופף הלהקה הוא ג'ון בונהם, ובסיסט הלהקה הוא ג'ון פול ג'ונס.

שלושת השירים שאני הכי אוהב בקריירה שלהם הם: “While Lotta Love” (בעברית: “בעוד לוטה אהבה”) Stairway to Heaven”" (בעברית: "מדרגות לגן עדן") Black Dog” " (בעברית: “כלב שחור”).

ג'ימי פייג' זכה להיות חבר תהילה בהיכל הרוקאנד'רול  ולהיות הגיטריסט ה,תשיעי הכי טוב בעולם!! סולו הגיטרה שלו בשיר "Stairway to  Heaven “ נחשב לאחד הטובים בעולם.

 

Deep Purple

עוד להקה שאני אוהב היא: Deep Purple (בעברית: סגול עמוק). ההרכב הראשון: קלידן הלהקה היה ג'ון לורד, גיטריסט הלהקה היה ריצ'י בלאקמור  (סטיב מורס החליף אותו) הסולן היה רוד אוונס הבסיסט ניק סימפר  והמתופף איאן פייס. ללהקת Deep Purple היו שמונה הרכבים.

שלושת השירים שאני הכי אוהב בקריירה שלהם הם: “Smoke on the Water”  (בעברית:”עשן על המים”). זה שיר מאוד מוכר. “Strange Kind a Woman”  (בעברית:”אישה די מוזרה”) ו-“Lazy” (בעברית:”עצלן”).

גיטריסט הלהקה וקלידן הלהקה נחשבים לאחד הנגנים הכי טובים בעולם.

Aerosmith

עוד להקה שאני אוהב היא :Aerosmith . היא ידועה כאחת הלהקות הטובות בעולם. זמר הלהק הוא סטיבן טיילר, נגן הגיטרה הראשית הוא ג'ו פרי, בסיסט הלהקה הוא טום המילטון, מתופף הלהקה הוא ג'ואי קרמר, ונגן הגיטרה המלווה הוא ריי טבנו.

שני השירים שאני הכי אוהב של להקה זו הם: “I Don’t Wanna Miss a Thing” (בעברית: “אני לא רוצה לפספס דבר”) ו- "“Crazy (בעברית: "משוגע") .

 

תמונה חופשית: http://www.images.com

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה רועי כ., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על להקות עבר – מוסיקה שאני אוהב / רועי כיתה ד'1

  1. חנה ליכט הגיב:

    והיום הם כולם חבורה של זקנים אימפוטנטים.

  2. ירדן ש. הגיב:

    באירוסמית' נגן הגיטרה המלווה הנוכחי הוא בראד וויטפור
    אל תאמין לכול מה שכתוב בויקידפדיה

כתיבת תגובה

