המופע של אורי חזקיה / אורן כיתה ד'1

 

לאחרונה הייתי במופע של אורי חזקיה. המופע היה מתשע עד עשר וחצי בערב. כל משפחתי ואני נסענו להיכל התרבות, כולם ממש ציפו בקוצר רוח למופע כי לא כל שבוע אורי מופעי בעפולה.

המופע היה מאוד מצחיק, לאורי יש חומר מאוד משעשע והוא יודע איך לגשת לקהל.

הכרטיסים היו די יקרים, אבל  המופע היה שווה את הכסף. אחי מאוד אוהב את אורי חזקיה וכל מופע סטנד-אפ אחר.

אני לא כל כך הכרתי את אורי חזקיה לפני המופע אבל גיליתי שאני מאוד אוהב אותו. אורי יודע שכדי להיות קומיקאי צריך לדעת לצחוק גם על עצמך, אם לא יהיה לך מאוד קשה להסתדר במופעים כאלה. אורי באמת יודע לצחוק גם על עצמו וזה הופך את המופע שלו להרבה יותר מצחיק.

אני מאוד ממליץ לכם לצפות במופע של אורי חזקיה ואל תפגעו מכל מיני דברים שהוא צוחק עליהם כי זה בסך הכל העבודה שלו.

 תמונה: http://msc.walla.co.il/archive/520703-5.jpg

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורן. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על המופע של אורי חזקיה / אורן כיתה ד'1

  1. אריאל הגיב:

    אני לא יודע הכי הרבה עליו אבל אומרים שהוא טוב!!!

  2. צודק לגמרי! כל אמן סטנד אפ צריך לדעת לצחוק על עצמו אחרת אין לו מה לעשות במקצוע הזה

כתיבת תגובה

