הסיפור האטיולוגי שלי / אורן כיתה ד'1

בחרתי להפיק את הסיפור האטיולוגי שלי על הדוכיפת מפני שהיא הציפור הלאומית של ישראל.

אני אוהב את צבעיה של הדוכיפת, צבעיה הם ציצית כתומה וגוף שחור ואפור.

בחרתי לקרוא לסיפור שלי "למה לדוכיפת יש ציצית?". בסיפור סיפרתי שלדוכיפת לא הייתה ציצית והיא עשתה תחרות עם התמירון כדי לקבוע מי יותר יפה. הדוכיפת נצחה בתחרות וקבלה ציצית נוצות יפה ומהודרת.

 היו הרבה שלבים בעבודה מפני שהיינו צריכים לכתוב פתיחה ולתקן אירוע-מרכזי, שוב לתקן ועוד.

היה לי קצת קשה לסגנן את המילים והייתי לחוץ כי לא ידעתי אם  אני אספיק לסיים את הספר בזמן כי היה זמן מוקצב. בסוף הצלחתי לסיים את העבודה. זאת הייתה הרגשה טובה שהצלחתי לעמוד בזמנים למרות שלקח לי הרבה זמן.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורן, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

