פרוייקט דו-קיום / עדי ש. כיתה ה'1

 

בבית ספרנו יש לכיתות ג-ד מפגשי דו-קיום מידי שנה.

פרויקט זה של דו קיום מורכב ממפגש כל שבועיים בימי ראשון. המפגשים הם בין הילדים היהודים של בית ספר "אופקים" והילדים הערבים של ­­כפר-מסר. הילדים הם בגיל שלנו. את מפגשי הדו-קיום עורכים במוזיאון של עין-דור.

 

כדי ליצור קבוצות קטנות ומשולבות, מחלקים שווה בשווה את שתי השכבות, ערבים ויהודים, ובכל מפגש עושים פעילות ביחד כמו יצירה, משחק או ספורט. בנוסף, לכל קבוצה יש שני מדריכים, דובר ערבית ודובר עברית.

 

לדעתי מפגשי דו-קיום הם חשובים אבל הרבה ילדים לא אוהבים ללכת למפגשים כי המפגש משעמם וארוך. גם אני לא אוהבת ללכת לשם כי לדעתי אנחנו שונים ואי-אפשר לתאם בינינו. זו הסיבה שקשה לרכוש חברים וסיבה נוספת היא הזמן הקצר שבו נפגשים.

 

לדעתי כדי לשפר את המפגשים אפשר לשנות את מיקום המפגש, לדוגמא, בכל מפגש אפשר לבקר במקומות היסטוריים שונים וחשובים בעמק יזרעאל, כך לומדים על העמק של פעם ממבט אחר בכל מפגש.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עדי ש., עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על פרוייקט דו-קיום / עדי ש. כיתה ה'1

  1. דורית אשר הגיב:

    שלום עדי
    אני מאוד נהנית לקרוא את מה שאת כותבת. לדעתי ההצעה שלך לצאת בקבוצות מעורבות יהודים ערבים לטייל בעמק , היא הצעה מצוינת. העמק וכל הקורות אותו משותף לשתי הקבוצות והדורות הקודמים שלהם מתוקף חייהם המשותפים כאן.
    המשיכי לכתוב ולהביע עצמך. אשמח אם תביאי עבודות לכיתה ונתלה אצלנו לפרסום.
    דורית

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s