התחביב שלי – פיסול ב"פימו" / שיר ש. כיתה ו'2

כמו לכל אחד, גם לי יש תחביב! אולם, התחביב שלי מעט שונה משל אחרים. אני אוהבת לפסל ב"פימו" כל דבר: חיות, דמויות, חפצים וסתם צורות. במשך השבוע אני מפסלת בשעות אחר הצהריים ובערב. אני מאוד נהנית לראות את הצבעים פרושים על השולחן, ואחרי זה כמובן לראות את התוצאות!

 

"פימו" הוא חימר פולימרי. פלסטלינה ו"פימו" אלו חומרים דומים, אך הפלסטלינה נמסה בתנור לעומת פימו, שנאפה בתנור ונהיה קשיח. ה"פימו" רך וקל לעבודה, אך אם משאירים אותו בחוץ בלי עטיפה, הוא מתקשה ומתייבש, קשה מאוד לפסל בו כך!

 

למדתי להכין את היצירות בעזרת כמה מדריכים במחשב ובהסתכלות על כל מיני יצירות של אנשים אחרים . דרך זה התחלתי לפסל בעצמי.

אני ממליצה לכל המתחילים לקנות חוברות או להסתכל באינטרנט!

 

לעבודה ב"פימו" דרושה הרבה סבלנות, רצון וכמובן כמה חומרים. על מגש ה"פימו" ישנם מערוכים לצורך רידוד והשטחה, קיסם לחירור, סרגל ליישור החומר וכמובן, איך לא, "פימו" בשלל צבעים.

תנור הוא גם חפץ שאנו זקוקים לו, לאפיית הפימו. את עבודת המלאכה אני עושה בחדר שלי.

לעיתים אני מכינה מה"פימו" מחזיקי מפתחות, שרשראות צמידים וטבעות. יש שלל אפשרויות לעשייה מה"פימו". ישנם דברים שכדי להכינם צריך "פימו" מסוג אחר, "פימו נוזלי" שבזכותו אפשר להראות הברקה ומילוי שקוף. הכנתי עם הפימו הנוזלי מרק, שהמים בו הם בעצם ה"פימו". עם חומר זה, אפשר להכין הכל!!

את החומרים ניתן לקנות בכל חנויות יצירה.

מוזמנים להתנסות.. זה ממש פשוט, כל דבר אפשר לייצור כי זה קלי קלות!

 

כדי ללמוד איך להכין כבשה חמודה, לחצו כאן.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה שיר ש., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על התחביב שלי – פיסול ב"פימו" / שיר ש. כיתה ו'2

  1. דפנה סימנה הגיב:

    מקסים עבודה יפה.

כתיבת תגובה

