"אוטופיה" – פארק הסחלבים / ירדן ז. כיתה ד'1

ביום שבת ה- 16.1.2010 משפחתי ואני נסענו לפארק "אוטופיה" שבקיבוץ בחן. ב"אוטופיה" יש דברים רבים כמו: מגוון סחלבים, מפלים ובעלי חיים.

"אוטופיה" הוא פארק מאוד מיוחד בעיני כי אף פעם לא ראיתי פארק שחציו נמצא בתוך חממה ענקית ושהחצי השני נמצא בחוץ. אני לא בטוח שיש עוד פארקים כאלה בישראל. ב"אוטופיה" יש בעלי חיים שונים כמו: איילים, תרנגולות ועזים. באוטופיה ניתן לטייל, לחגוג ימי הולדת ועוד…

ב"אוטופיה" מגוון רחב של צמחים שאפשר ליהנות מיופים. ברור שתרצו לקחת אחד מן הצמחים הביתה, לכן יש משתלה שבה תוכלו למצוא ולקנות שלל צמחים.

אני מאוד נהניתי ב"אוטופיה" כי זו חוויה של פעם בחיים. הייתי רוצה לחזור לשם ואני ממליץ לכם גם לבקר במקום.

תמונה מתוך אתר פארק "אוטופיה": http://www.utopiapark.co.il

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על "אוטופיה" – פארק הסחלבים / ירדן ז. כיתה ד'1

  1. רחלי הגיב:

    ירדן,
    שמעתי על הפארק אך טרם בקרתי בו.
    נהנתי לקרוא את התרשמותך מהמקום, היטבת לתאר את המצוי והייחודי שבו.
    ספרת על הסחלבים שבפארק ובקרוב נקרא בכיתה סיפור על ילד שמגדל סחלבים ולבטח תהיה לך תמונה מתאימה בעת הקריאה.
    רחלי

  2. אליאור הגיב:

    ירדן,
    פעם היתי במקום זה וזה מקום מאוד יפה וכפי.
    אני מאוד רוצה לחזור לשם. נהנתי לשמוע על המקום בכתבה שלך, לדעתי אתה צודק שהמקום הזה מאוד כפי וכדאי לבוא לשם.
    אליאור

  3. אורן הגיב:

    לירדן,

    אני ממש נהנתי מהסיפור שלך.
    אני מקווה שגם אני אוכל ללכת
    ל"אוטופיה" זה נשמע לי פארק מעניין
    כי אני מאוד מתעניין בצמחים ובבע"ח

    אורן

  4. צור טל הגיב:

    ירדן,
    אהבתי את כתיבתך.
    בהתחלה לא הכרתי את "אוטופיה", ועכשיו הכרתי את הפארק ואני רוצה ללכת אליו.

    צור טל

  5. עמית צ'רנוב הגיב:

    ירדן,
    הפארק נשמע יפה וכיפי!
    אבל איך מגיעים לשם?

    עמית צ'רנוב

  6. שירלי הגיב:

    ירדן,
    המקום נשמע מאוד מעניין ומהנה.
    הייתי רוצה לבקר ב"אוטופיה"
    יופי של סיפור
    שירלי

  7. ליהי הגיב:

    ירדן,
    אהבתי את העבודה אך שלו הייתי שם
    ליהי

  8. שירלי הגיב:

    ירדן,
    הפארק נשמע מאוד מעניין, אך לא הייתי באוטופיה אבל הייתי רוצה להיות

כתיבת תגובה

