טניס / יובל א. כיתה ו'1

טניס הוא התחביב המועדף עלי. אני משחק ומתאמן בין 2-4 פעמים בשבוע ולפעמיים יותר בעפולה. בנוסף לאימוני הטניס בעפולה אני משחק ביזרעאל.

מאמן הטניס שלי הוא מקסים סעדון.

 

בשנה שעברה שיחקתי בליגה ראשונה של הצפון והגענו במקום השישי והמכובד. לפני שנה בעפולה הייתה לי תחרות טניס בעפולה ולקחתי מקום ראשון. הישג השיא שלי היה בתחרות "סבב פרינס 3", שם זכיתי במקום ה4!

השנה אני משתתף בתחרויות בגילאי 14.

לאחרונה השתתפתי בתחרות ואני אשתתף בגמר מול שחקן מגבעת המורה. אני מקוווה לנצח…..

 

בטניס יש מושגים רבים כמו "פורהנד", "בקהנד", "סרפ", in", "out"", ו“כומון ואמוס” .

 

שחקן הטניס המועדף עלי הוא רוג`ר פדרר, כי הוא שחקן כמעט מושלם והוא חזק מנטלית. החוסן המנטלי שלו מהווה לי דוגמא. אני די חזק מנטלית וזה יתרון שלי על שחקנים אחרים. פדרר כמעט תמיד נמצא ב-poker face"", הוא לא מראה את הרגשות האמיתיות שלו ולכן הוא חזק מנטלית.

אני מקווה שעם הרבה עבודה קשה ורצון, אהיה כמוהו.

 

אני רוצה לזכות באחד מהטורנירים החשובים ולייצג בכבוד את ישראל בגביע דיוויס ובסבב העולמי.

 

תמונה חופשית: http://www.images.com

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה יובל א., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

