כתיבת סיפור אטיולוגי / ירדן ז. כיתה ד'1

כשהתחלנו לעבוד על נושא הציפורים בכיתה, התחלנו לכתוב סיפורים אטיולוגיים. סיפור אטיולוגי הוא סיפור שמציג שאלה ועם הסיפור ממציאים סיבה למה יש לבעל חיים או לצמח את הדבר שמסופר עליו בסיפור.

קראתי לסיפור שלי:"מדוע לדוכיפת מקור ארוך וחד?". קראתי כך לסיפור שלי כך כי הסיפור האטיולוגי היחיד שמספר על הדוכיפת מספר רק על הציצית ולכן רציתי לגוון.

תהליך העבודה על הסיפור האטיולוגי היה מאוד ארוך בגלל שהינו צריכים לכתוב את ההתחלה ואז לתקן ולכתוב אירוע מרכזי.  הכי נהניתי מהחלק שבו היה צריך לאייר כי אני אוהב לצייר, אני גם מאוד טוב בזה. אני אוהב לצייר בגלל שיש לי חוג יצירה ושם אני לא רק מאייר אלא מכין פסלים ועוד. זו הסיבה שביקשו ממני לעזור לאחרים.

מכיוון שאני מאוד נהניתי מתהליך כתיבת הספר, הייתי מפיק עוד סיפורים אטיולוגיים. גיליתי שאני מאוד אוהב לכתוב סיפורים אטיולוגיים. אני מקווה שתנסו להפיק סיפורים משלכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על כתיבת סיפור אטיולוגי / ירדן ז. כיתה ד'1

  1. רחלי הגיב:

    ירדן,
    איזה יופי לקרוא שנהנת מתהליך כתיבתו של הסיפור האטיולוגי. למרות שהתהליך דרש הרבה כתיבה, התמדה והתמודדות עם קשיים, הצלחת להנות וזה נפלא.
    אין ספק שיכולות הכתיבה והציור שלך הן נהדרות וחשוב לא פחות – שאתה נהנה מיכולות אלו ומהתוצרים.
    גם אני נהנתי.
    רחלי

כתיבת תגובה

