כשיורד גשם / שירה כיתה ה'1

 כשיורד גשם הוא מכניס לאווירה

כשיורד גשם אני ממש להוטה.

להריח את הריח,

לקפוץ בין שלוליות,

לשתות שוקו חם ולשחק עם חברות.

 

כשיורד גשם אני ממש שמחה

הוא ממלא את הכינרת ומשקה את האדמה

וכשהכינרת מלאה ,

בעיית המים נפתרה.

 

הגשם צובע הכול באפור

ואני בשמיכה מתכרבלת מפני קור.

 

 רעמים וברקים אותי מפחידים       

וכשיוצאת השמש אני בעננים.

 

אבל הכי אני אוהבת

את שלל צבעי הקשת.

 

 תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=252038

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה שירה, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על כשיורד גשם / שירה כיתה ה'1

  1. שירז מור הגיב:

    לשייירוש :

    כתבבתת מאוווד יפפה!!!!!!1

    שתתמשייכי כךךך (:

    משייירז ❤

  2. שני הגיב:

    אני חושבת שהשיר שלך קצר וקליט אני חושבת שהוא יפה ומדליק.
    אני חושבת שזה שיר יפייפה ומלא אהבה.
    אני אוהבת אותך מאוד והכי בעולם.
    תמשיכי לכתוב עוד הרבה.
    משני

  3. רומי הגיב:

    שירה זה מדהים!!! אהבתי את הבית האחרון.

  4. ענבר ב הגיב:

    שירה ! זה ממש יפה !
    תמשיכי לכתוב כי זה מקסים 🙂

    ענבר (:

כתיבת תגובה

