התחביב שלי – ג'ודו / דן כיתה ו'1

התחביב שלי הוא חוג ג'ודו. ג'ודו היא אומנות לחימה יפנית בעלת מושגים רבים כגון: "היפון", "ווזארי", "סיאוטמי", "מטה", ו"ריי". אני משתתף בחוג הג'ודו בימי ראשון ורביעי מ19:15 עד השעה 20:15.

 לפעמים יש תחרויות אך אני לא משתתף בהן הרבה כי אני עדיין לא מוכן ומיומן מספיק כדי להתחרות בתחרויות אזוריות וארציות. אני בדרך כלל משתתף בתחרויות פנימיות של המועדון.

בג'ודו לובשים חליפה מיוחדת ושמה ארוך וביפנית וקשה לי לזכור אותו.

לאימון ג'ודו באים עם חליפת ג'ודו, מכנסי ג'ודו, חגורה ובקבוק מים.

 אני לומד בחוג הג'ודו כבר שנתיים ואני בחגורה צהובה. אני מקבל שבחים רבים על הישגיי וכל הזמן אומרים לי שאני עובד מצוין.

אני אוהב את החוג. הצטרפתי לחוג כי פעם ראיתי שני אנשים בטלוויזיה נלחמים אחד בשני במסגרת אליפות ישראל בג'ודו וחשבתי שאולי כדאי לי לנסות. הלכתי לויצו (שם מתנהל החוג) ושאלתי לאיזה גילאים החוג מתאים. באותם ימים הייתי רק בן 7 לכן לא יכולתי להשתתף בחוג כי קבוצה אחת הייתה מתאימה לילדים בגיל 9 ומעלה ובקבוצה השנייה הילדים היו הקטנים. הלטתי לחכות עד שאוכל להיכנס לקבוצה הבוגרת.

 אני מאד רוצה להצליח בג'ודו ולהיות טוב. אני מצפה לעוד הרבה דברים מאתגרים וחדשים וגם לפעילויות קשות ומהנות.

 

תמונה חופשית: http://www.images.com

פוסט זה פורסם בקטגוריה דן, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

