ג'ינס או אוברול? – סיפור / אופיר כיתה ה'1

"קשה לי להחליט מה ללבוש למסיבה! מעיין, את לא עוזרת לי!" אמרה מיקי בת ה-12 לחברתה מעיין שבקרוב תהיה כבר בת 13. "מצד אחד אני מאוד אוהבת אוברול אבל הבנים חושבים שזה קצת חנוני וג'ינס לא כל כך לטעמי אבל הבנות חושבות שזה מדהים!" "מעיין? מעין!"

"מה?!" צעקה מעיין

"את לא מקשיבה לי!" אמרה לה מיקי "כל יום אני באה אליך כדי שתחליטי כבר מה ללבוש למסיבה! אולי כבר תחליטי?!" אמרה מעיין. נעלבה מיקי והשיבה לה: "אה, הבנתי, אם את לא רוצה לבוא פשוט לכי מפה! " אמרה מיקי.

צעקה מעיין:" בין כה וכה התכוונתי לעשות זאת!!!"

 מיקי הרגישה שבלי מעיין היא לא יכולה להחליט מה ללבוש למסיבה של ג'ני,( ג'ני היא ילדה מהכיתה של מיקי ומעיין. היא קצת מעצבנת לפעמים, כשהיא חושבת שהיא מלכת הכיתה ושהיא הכי יפה…) הרי כל החברות שלה יהיו שם! ואפילו הבנים מהכיתה יבואו! כך חשבה לעצמה מיקי והחלה לבכות. אמא כבר קראה לה לארוחת הערב, אבל מיקי לא הייתה רעבה. אבא קרא לה לטלפון, לשיחה מסבתא אבל מיקי לא רצתה לענות. הגיעה כבר השעה עשר וחצי בלילה ומיקי הייתה צריכה ללכת לישון. בלי להתווכח עם אמה היא נכנסה למיטה והמשיכה לבכות עד שנרדמה.

 בבוקר העירה אמא את מיקי אבל מיקי לא רצתה לקום. אמא אמרה למיקי:" קדימה עכשיו יום חדש! שימי את הדאגות בצד! הכל יהיה בסדר, אני מבטיחה!" מיקי ידעה שאמא מעולם לא אכזבה אותה. בסוף היא הסכימה לקום לבית הספר.

בכיתה פגשה מיקי את מעיין והן החליפו מבטים מצטערים.

"אני מצטערת" "אני מצטערת" אמרו יחד.

"לא הייתי צריכה לגרש אותך" אמרה מיקי למעיין.

"ואני לא הייתי צריכה לחלום בהקיץ. תביני אני פשוט אוהבת את גיא מהכיתה, וקשה לי שלא לחשוב עליו…"

"אני מבינה" השיבה לה מיקי.

"יש לי רעיון מבריק!!" אמרה מעיין "היום אבוא אלייך ואעזור לך להחליט סוף כל סוף! ואם תסכימי, את הבגד שלא תבחרי, אלבש אני!! זאת אומרת, אם זה בסדר מצידך."

"זה בסדר מצידי."  

"בואי" אמרה לה מיקי .

 מיקי החליטה ללבוש אוברול ומעיין השאילה ממיקי את הג'ינס ושתיהן נראו נהדר והיו מוכנות למסיבה של ג'ני. כאשר הן היו בדרך לביתה של ג'ני פגשו את גיא ורותם. גיא הציע למעיין לבוא איתו ומעיין כמובן הודיעה למיקי שהיא מצטערת ומיקי הבינה.

לפני שרותם עוד הספיק להגיד משהו אמרה לו מיקי:"כן, אני יודעת, אוברול זה לחנונים אבל לא אכפת לי מה חושבים! לי זה נוח!" השיב רותם:" אני דווקא לא חושב שזה חנוני, בעיניי את יפה גם עם ג'ינס ועם טייטס ובכללי, אני פחות מתייחס למראה החיצוני, אני בוחן יותר את הצד הפנימי. את רוצה לבוא איתי למסיבה של ג'ני?"  "אשמח" השיבה מיקי.

לאחר המסיבה כל בנות הכיתה החלו ללבוש אוברולים כי ידעו שזה מוצא חן בעייני הבנים, אבל רק מיקי ידעה שהיא לא רקדה עם רותם בגלל האוברול בלבד.

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אופיר, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על ג'ינס או אוברול? – סיפור / אופיר כיתה ה'1

  1. ליאת נהיר הגיב:

    יצחק, סיפור ממש יפה!

    תמשיכי לכתוב עוד סיפורים (;

    חברתך, ליאת (אברהמית…)

  2. שני הגיב:

    כל הכבוד אופיר… אני מקווה שאת תמשיכי לכתוב כי את כותבת מ-ק-ס-י-ם..
    אוהבת תמיד…
    משני

  3. אלמוג (: הגיב:

    אופירי את כותבת מ-ה-מ-ם ! תמשיכי לכתוב !!! למה יש לך רק סיפור אחד ?! תעשי עוד מלא אני אהבתי את הסיפור שלך, ממש יפה D:

  4. דורית אשר הגיב:

    אופירי
    אני מסכימה מאוד עם שני . את באמת כותבת מקסים. הכי חשוב שתכתבי כל הזמן . עוד הוכחה שאסור לוותר לך.
    אני מחכה לכתיבה החדשה שלך
    דורית

  5. דניאל הגיב:

    וואו וואו פשוט מ-ד-ה-י-ם אהבתי
    מעניין מאוד תמשיכי לכתוב
    אני מחכה לראות עוד סיפורים שלך.!
    אהבתי מאוד:)
    דניאל =]

כתיבת תגובה

