בית ספר מיוחד / רועי כ. כיתה ד'1

בית הספר שבו אני לומד, בית ספר אופקים, הוא בית ספר מאוד מיוחד. יש לנו שיעורים שאין לכל בית ספר, לדוגמא, יש לנו שיעור דרמה שהוא אחד מהשיעורים הכיפיים ביותר והמורה מאד נחמדה.

יש לנו שיעור "אתגרים" שבו אנחנו מחזקים את התחום החזק שלנו. וב"אתגרים" כל מיני תחומים כמו אנגליתEnglish Club –  (זהו התחום בו אני משתתף) מקהלה, גינה, תיאטרון, בובטרון, תעשיידע, וסייף. בכל תחום עוסקים בפעילות אחרת. באנגלית אנחנו שומעים שירים שאנחנו בוחרים מהבית, באנגלית כמובן, ואחר כך אנחנו מפרשים את המילים בשיר. בגינה שותים תה מצמחים שמגדלים ומטפלים בגינה. בתיאטרון מכינים הצגות. אני חושב שאין שיעור כזה בבתי ספר אחרים.

המורים בבית ספרנו צוחקים איתנו לפעמים: המורה שלנו לספורט, מירי, המחנכת שלנו, רחלי ועדה המורה לדרמה.

יש לנו הרקדות בכל יום שלישי בהפסקה. בהרקדות שמים לנו מוזיקה ויש ריקודים מתוכננים שאנו שלומדים אותם בשיעור תנועה. עוד אפשרות היא להסתכל על ה"ווניקים" שעומדים למעלה ומראים לנו איך לרקוד.

לדעתי בית הספר שלנו מאוד מיוחד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה רועי כ., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על בית ספר מיוחד / רועי כ. כיתה ד'1

  1. מימי הגיב:

    רועי שלום!
    אם הייתי אדם זר שלא מכיר את בית הספר אופקים, לא הייתי מאמינה שיש בכלל בתי ספר כאלה. אתה היטבת בצורה כל כך יפה לתאר את האוירה, שממש מרגישים את הכייף שלך.
    אני יודעת שבית הספר עושה המון מאמצים כדי שילדים יפגשו וילמדו מלבד העברית, החשבון והאנגלית עוד תחומי דעתכמו דרמה, גינה , בובטרון… שהם מעצימים את חווית הלמידה וגם את ההישגים הלימודיים.
    תמיד ידעתי שתחומים אלה מאוד חשובים ומעשירים את הלמידה, ואני שמחה לראות שגם אתה כילד בכיתה ד' רואה זאת.
    כל הכבוד
    מימי – מורה ליצירה ומחשבים

  2. רחלי הגיב:

    הי רועי,
    איזה כף לקרוא את שכתבת על בית הספר שלנו. אני גם מאמינה שחווית הלימוד צריכה להיות מהנה ואני שמחה שאתה מרגיש בכך בבית הספר ונהנה. כמובן שלא כל למידה היא מהנה מפני שלא הכל קל לכל אחד אך צריך למצוא את הטוב וכמו שכתבת – יש הרבה טוב אצלינו.
    הלוואי שתמצא את הטוב בכל שלב בחיים ובעיקר שתהנה.
    רחלי

  3. ירדן ש. הגיב:

    יופי של טקסט
    מאוד מושקע
    תמשיך לכתוב
    זה מעולה

    ממני חברך ירדן ש.

להשאיר תגובה

