שיעורי קלרינט / ירדן ז. כיתה ד'1

אני מאוד אוהב את שעורי הקלרינט. אני לומד בקיבוץ יזרעאל וזוהי השנה הראשונה שלי מפני שלפני שהתחלתי שיעורי הקלרינט למדתי פסנתר וכינור. יש לי חוג פעם בשבוע ובכל שער השבוע אני מתאמן.

בחרתי ללמוד קלרינט כי כל הכלים שלמדתי קודם לא היו כלי נשיפה ורציתי לנסות כלי נשיפה. במסגרת בית המוסיקה יש כל מיני קונצרטים ופסטיבלים כיפים.  כל מי שאוהב מוסיקה ומוכן להשקיע בלימוד כלי, כדאי לו לבוא כי זה נהדר! כל הכיף חבוי בכלי ובעזרתו תוכלו לבצע הכל  – מנגינות של מלחינים, סולמות, צלילים, תווים ועוד.

בנוסף לחוג הנגינה, אני משתתף בשיעור קבוצתי עם ילדים בגילי. זהו שיעור תיאוריה ובו מנגנים ולומדים עוד קצת על המוסיקה.

תמונה חופשית: http://www.images.com

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על שיעורי קלרינט / ירדן ז. כיתה ד'1

  1. מימי הגיב:

    ירדן שלום!
    ללמוד על כלי נגינה זה להיפגש עם עוד שפה. שפה של תוים, וצלילים… וזה תמיד מעשיר את האדם ואת הסביבה שלידו.
    כשאתה אומר קלרינט ישר אני חשובת על פטר והזאב… ככה הכי ספונטני שעולה לי בראש.
    אני מקווה שמלבד האהבה לכלי הנגינה שבחרת, תמצא גם את הכוח להתמיד ושעוד נשמע אותך מפיק מנגינות, אולי גם בחצר בית הספר.
    בהצלחה
    מימי – מורה ליצירה ומחשבים

  2. רחלי הגיב:

    הי ירדן,
    נהדר שאתה לומד נגינה!
    זהו תחום שקרוב לליבי, גם אני ניגנתי הרבה מאוד שנים ונהנתי מאוד, עד היום אני נהנית מכך. הנגינה פותחת עולם שלם של צלילים, סולמות, יצירות, מלחינים ועוד.
    מקווה שתדע להתמיד בנגינה, להנות מיופיה ולמצוא בה את הקול שלך.
    רחלי

  3. ירדן ש. הגיב:

    לירדי,
    שמעתי על ניגנתך בקלרינט,
    לנגן בכלי זה דבר מאוד יפה.
    גם אני מנגן בכמה כלי נגינה.
    ממני ירדן ש.

להשאיר תגובה

