טניס – תחביב תחרותי / אורן כיתה ד'1

אני אוהב טניס, מפני שזה ספורט שבו עובדים עם הידיים וזה מחזק אותן. בטניס אני נפגש עם חברים וזה עושה את כל המשחק יותר מעניין כי כל אחד רוצה לדעת בערך באיזה מקום הוא בקבוצה.

יש לי מחבט טניס, ולבוש מתאים כמו טרניג (לא ג'ינס). אני מתאמן בקאנטרי קלאב בעפולה בימים ראשון ורביעי, בעשרה לחמש. התחלתי להתאמן לפני שנה, בגיל תשע. יש לי שני מאמנים: מקס ושקד. אני מתאמן בקבוצה. כבר זכיתי בתחרות במדליה של המקום הראשון.

אני אוהב את הטניס מפני שזהו ספורט תחרותי. יש הרבה תחרוית ואני תמיד שואף להגיע למקום הראשון.

תמונה חופשית: http://www.images.com

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורן, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על טניס – תחביב תחרותי / אורן כיתה ד'1

  1. מימי הגיב:

    אורן שלום!
    קראתי על התחביב התחרותי שלך בבלוג – הטניס.
    בשנים האחרונות טניס תפס מקום של כבוד בין תחומי הספורט העממיים. עם גישה נפלאה כמו שלך: אהבה מצד אחד והרבה אימונים, אני בטוחה שתצליח ותתקדם בתחום. דרך אגב, גישה כזו כמו שלך נכונה בכלל לחיים.
    בהצלחה
    מימי – מורה ליצירה ומחשבים

  2. רחלי הגיב:

    הי אורן,
    נהנתי לקרוא בבלוג על תחביבך.
    אני מכירה את אהבתך לטניס ומעריכה את ההתמדה וההשקעה שלך בחוג. מאחלת לך שתמשיך להנות מהפעילות הספורטיבית, העבודה הקבוצתית, המפגש עם ילדים ומהשגיך, שבודאי יהיו עוד רבים.
    רחלי

  3. ירדן זיננקו הגיב:

    לאורן,
    העבודה שלך הייתה מאוד יפה.
    מקווה שתמשיך להשתתף בחוגך ותהנה ממנו.
    תמשיך להשקיע בחוג,
    ירדן ז.

  4. ירדן ש. הגיב:

    לאורן,
    שמעתי על תחביבך,
    אני מקווה שתמשיך ללמוד טניס ושתהנה מזה.
    טניס הוא אכן ספורט תחרותי
    ומאוד מעניין.

    ירדן ש.

  5. רועי כהן הגיב:

    אורן אהבתי את הטקסט כי באמת העברת כמה שכיף לשחק טניס כיף כל הזמן להיות בתנועה ולחבוט בכדור זה נותן הרגשה טובה הצלחת להעביר את זה….!!

  6. עילי אהרנסון הגיב:

    אורן, אני אוהב מאוד את מה שסיפרת על הטניס ואני אומר לך שאם תכתוב עוד אתה תצליח בהם וזה יהיה ממש יפה.וגם אתה תצליח לך בטניס ותזכה במקום ראשון.

  7. רועי קרל ועופרי זילברברג הגיב:

    אורן
    אנחנו מאוד התרשמנו מעבודתך.
    הצגת את העבודה יפה מאוד.
    אנחנו מבינים בטניס ואהבנו את התמונה ששמת.
    אתה צדקת במה שכתבת.
    מאוד נהננו לקרוא את העבודה.

    עופרי ורועי קרל

כתיבת תגובה

