התחביב שלי – כדורסל / ירדן ש. כיתה ד'1

התחביב שלי הוא כדורסל וזהו ענף הספורט האהוב עליי. אני אוהב אותו בגלל שהוא ספורט קבוצתי ודורש הרבה שיתוף פעולה, מהירות וקואורדינציה.

הקבוצות האהובות עליי בכדורסל הן: לייקרס וקליבלנד (NBA) גלבוע גליל והפועל עפולה (בליגת העל).

אני משתתף בחוג כדורסל כבר 5 שנים. אני מתאמן פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי, בקבוצה של כיתות ג-ד ויש בה שני ילדים מכיתה ה'.

אני מתמיד בכדורסל כדי להיות שחקן כמו אבי ודודי (ששניהם היו שחקנים מקצועיים בעבר). אני בין הטובים בחוג שלי.

לרוב אני משחק כרכז שמנהל את ההתקפה או כקלעי שהוא בדרך כלל הטוב ביותר בחמישייה בקליעה. לעיתים רחוקות אני משחק סנטר שהוא השחקן הגבוהה ביותר בחמישייה ולעיתים גם בקבוצה.

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=265807

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ש., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על התחביב שלי – כדורסל / ירדן ש. כיתה ד'1

  1. מימי הגיב:

    ירדן שלום!
    כדורסל! איזה יופי של משחק. גם אני אוהבת את הספורט הזה.
    כשקראתי את הקבוצות שאתה אוהב, שמחתי , כי לאהוד את הקבוצות הקטנות, המקומיות, הביתיות חסרות התהילה המשאבים הכספיים והפירסום…זו בעייני האהבה האמיתית לקבוצה.
    גם לי היתה קבוצה כזו פעם, שמאוד אהדתי – הפועל קרית חיים, המקום בו נולדתי. הרגשנו כמו משפחה במשחקים.
    ולצד זה, לך אני מאחלת הרבה הצלחה והתקדמות עם האהבה הרבה, הניצוץ שאתה מקרין וכמובן הרבה התמדה ואימונים.
    בהצלחה
    מימי – מורה ליצירה ומחשבים

  2. ירדן ש. הגיב:

    למימי
    תודה על התגובה
    נהניתי מאוד לקרוא אותה!
    תודה על האיחולים

    ממני ירדן ש. ד/1

  3. רחלי הגיב:

    הי ירדן,
    להתמיד חמש שנים בחוג זה השקעה רצינית.
    כל הכבוד לך!
    קראתי על שאיפותיך ואהבותיך ומקווה שתדע להפיק את הטוב מכל תפקיד בקבוצה, מכל משחק (גם אם הוא הסתיים בהפסד) ומכל אתגר שיעמוד בפניך. שתמשיך להתמיד ולהשקיע, להנות מהצלחות והישגים, אישיים וקבוצתיים, ותדע לתרום את הטוב שבך בכל אימון ומשחק.
    רחלי

  4. אבא הגיב:

    היי ירדן
    אהבתי את הדברים שרשמת,אני מאוד מקווה שתצליח ותפתח את התחביב שלך בעתיד,להזכירך כדורסל זה ספורט קבוצתי (לא כמו טניס למשל) והניצחון במשחק הוא
    פועל יוצא של שיתוף פעולה בין השחקנים בקבוצה.
    חשוב להתמיד ולהשקיע ולא להתייאש גם אם לפעמים מפסידים,זה חלק מהמשחק ומכישלונות אפשר רק ללמוד להשתפר ולהתחזק.. כאמור:"זה רק ספורט"
    סומך עלייך תמיד
    אבא

  5. כרמל הגיב:

    ירדן,
    5 שנים כדורסל זה מאמץ גדול אני לא יודעת איך אתה שורד ואיך אתה יכול

להשאיר תגובה

