נתב"ג 2? / עדי ש. כיתה ה'1

דמיינו לכם את העמק, את הפרחים הצבעונים, את העצים הגדולים ואת השמש שמחממת את השדות.

עכשיו דמיינו מטוסים טסים הלוך ושוב מעל העמק ומזהמים את הסביבה, הריח, השקט והנוף.

 

הממשלה לא חושבת על תושבי העמק, היא חושבת שיעזור אם יבנו פה שדה תעופה, וזאת אומרת שיהרסו לנו, לתושבי העמק את החיים הטובים והשקטים שלנו עם עוד שדה תעופה. גם אם יבנו, לא בטוח שירוויחו הרבה…

 

ומה עשו כדי לבטל את הבנייה? עשו הפגנות וסקרים אבל הממשלה לא מתייחסת ולא מקשיבה.

אני, בתור ילדה שגרה בעמק, לגמרי לא רוצה שיקימו כאן שדה תעופה, ואני חושבת שגם התושבים האחרים בעמק לא רוצים בכך…

 

למידע נוסף:

http://www.biglal.co.il/websites/amakim/1058.asp

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3640452,00.html

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=271014

פוסט זה פורסם בקטגוריה עדי ש., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על נתב"ג 2? / עדי ש. כיתה ה'1

  1. ליאת נהיר הגיב:

    עדי, אני ממש מסכימה איתך.. אם (חס וחלילה!) יהיה בעמק שדה תעופה, לא רק שכל השדות, המקומות היפים וכל שאר הדברים הנפלאים יהרסו, גם יהיה אוויר מזוהם, ולכולם יהיה קשה לנשום ולא יוכלו לצאת מהבית ולנשום אוויר צח, נעים ומרענן.. א=ס=ו=ר לעשות בעמק שדה תעופה! יפה שכתבת על זה, נושא מאוד חשוב…

    חברתך, ליאת נהיר.

  2. ניקי הגיב:

    ליאת שלום,
    שמחתי מאד לקרוא את התייחסותך הרצינית לדבריה של עדי. זוהי דוגמא של תגובה שמרחיבה ומעשירה את תוכן המאמרון בבלוג.
    המשיכי לקרוא ולהגיב, המשיכי לכתוב ולייצור.
    אני מקווה שחזרת לבית הספר ושנפגוש אותך בשיעורים של הנבחרת.
    ניקי

  3. ארז הגיב:

    לעדי,מסכים עם כל מילה שכתבת ,גם אנחנו המבוגרים שואלים את עצמנו לשם מה נחוץ המפגע הזה ? גם כך הכבישים כבר עמוסים לעייפה,ולא נחוץ לנו עוד זיהום/רעש והרבה מאד אנשים שיגיעו בכלי רכב ,לטוס לנו מעל הראש ושיעמיסו עוד ועוד מפגעים על פינת העמק הירוקה והשקטה (עדיין) שלנו

  4. אופק עצמון הגיב:

    עדי,
    אני חושבת שבחרת לכתוב משהו ממש חשוב וכתבה מדהימה!
    אם באמת יעשו שדה תעופה בעמק זה יהרוס את העמק כולו…
    זה פוגע באיכות הסביבה וגם בנו!
    אני חושבת שכתבת כתבה מאוד חשובה ומעניינת!!!!
    תמשיכי לכתוב דברים אשר חשובים…
    אני מסכימה עם כל כתבתך!!
    זה מאוד חשוב!
    אופק

  5. שירז מור הגיב:

    עדי,
    אני חושבת שאת צודקת שאם יבנו נתב"ג בעמק יהיה זיהום אוויר, הרבה רעש, הרבה עומס בתנועה ואולי אפילו יותר תאונות, כל הזמן יהי מטוסים וכבר לא יהיה שקט בעמק. "העמק הוא חלום שיהפוך לסיוט"
    העמק כבר לא יהיה עמק!
    מאוד מקווה שאנשי העמק מסכימים איתי ולא יסכימו לבנות נתב"ג.
    את עשית כתבה חשובה ומדהימה!
    אני מסכימה איתך לגמרי
    שירז 🙂

  6. רומי הגיב:

    עדי,
    אני מאוד מאוד מסכימה איתך הרי העמק שלנו מפורסם בגלל הטבע הפורח במיטבו בעמקנו ושדה תעופה יזהם ויהרוס את האווירה השלווה של העמק. מספיק שיש לנו שדה תעופה בתל-אביב. אם מישהו רוצה או מעדיף שהיה כאן שדה תעופה פה זה רק בגלל שהוא עצלן. בעיני עבודתך משקפת את הענין בצורה ברורה ומובנת.

    זה ממש לא ענין מובן מאליו כל הכבוד!!!

להשאיר תגובה

