החתולים ואני / נדב כיתה ד'2

הכל התחיל כאשר קיבלתי שני גורים קטנים וחמודים מסבתא שלי.

הם היו כל כך קטנים שהם היו עדיין צריכים לינוק מאמם. לחתולים קראנו תום וג'רי ולאמם תוג' (כי אם משלבים את המילים תום וג'רי מקבלים תוג').

הם גדלו וצמחו עד שכבר הצליחו ללעוס את האוכל היבש שנתתי להם מהשקים.

יום אחד הגיע אלי חתול רזה וחמוד, נתתי לו לאכול והוא ממש התענג על האוכל, וגם הוא התחיל להיות אצלי. קראתי לו: גורי כי הוא היה קטן. הוא היה בצבע חום ירקרק.

כעבור שבועיים בערך הגיעו אלי עוד שלושה חתולים שכנראה היו אחים. גם אותם גידלתי. קראנו לאחד מהם, שהיה זכר, רונאלדו, בגלל שהוא ידע לשחק כדורגל ורונאלדו הוא שחקן כדורגל. היה שם עוד זכר, לו קראנו שחורי כי הוא היה בצבע שחור.

הייתה עוד חתולה, לה קראנו כתם כי היו לה כתמים בצבע כתום על הגוף.

החתולים שלי גדלו וכתם הייתה צריכה להמליט. אחרי שכתם המליטה היא הביאה את הגורה לחצרנו וגם היא גדלה כאן, קראתי לה מיצי כי זה שם נפוץ לחתולים.

הייתה תקופה שבה לא נתתי לחתולים לאכול והם הלכו. עכשיו חזרתי לתת להם אוכל ואני שוב מגדל אותם, אומנם זה רק שלושה חתולים ג'רי,תוג' ומיצי.

זו אחריות גדולה לטפל בחתולים, אני נותן להם אוכל כל יום ומחליף להם מים כל שלושה ימים.

אני מאוד נהנה ללטף את חתוליי ולטפל בהם.      

פוסט זה פורסם בקטגוריה נדב, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על החתולים ואני / נדב כיתה ד'2

  1. איתי לרנר הגיב:

    החתולה שלך מאוד חמודה.

  2. נועם הגיב:

    לנדב!
    כל הכבוד על ה"הרצאה" והחשיבה אני כותבת על שתי ההרצאות הן מעולות אתה כותב הוגן וחושב הוגן.

כתיבת תגובה

