חוג קפוארה / עמית ס. כיתה ה'2

קפוארה

במשך ארבע שנים אני מתאמן בחוג קפוארה שנערך בגבעת המורה משעה: 19:00- 21:30.

אני אוהב את הקפוארה כי אני מכיר הרבה מאוד תרגילים שמשמשים להגנה עצמית מפני אויבים.

לבוש הקפוארה הוא: חולצה לבנה ומכנסיים לבנות. יש חגורה לפי הדרגה.

בסוף כל שנה נערך טקס מיוחד הנקרא "בטיזאדו" (בפורטוגזית- טקס קבלת חגורה) אשר בו המאסטר בוחן את יכולותיך מהשנה כגון: הגנה, התקפה, וסגנון.

אני בדרגה גבוהה מאוד, צבע חגורתי הוא אפור-כחול. דרגתי היא שישית והחגורה הבאה שאני מקווה להיבחן עבורה היא ירוק-צהוב.

אני יודע הרבה תרגילים של אקרובאטיקה, אני אחד הטובים באקרובאטיקה בקפוארה ובעיקר אוהב סלטות.

אפשר לומר שאני וותיק בקפוארה, התחלתי להתאמן לקראת סוף החופש הגדול של כיתה א'. באותה תקופה התחילה מלחמת לבנון השנייה והביאו לקייטנה מדריכים שהיום הם כבר לא בארץ כי הם חזרו לברזיל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עמית ס., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על חוג קפוארה / עמית ס. כיתה ה'2

  1. רומי הגיב:

    מדהים

  2. יובל אגמון הגיב:

    עמית כול הכבוד ישר כוח! והכי חשוב תמשיך לכתוב כמו שאתה יודע….. 🙂

  3. שרה ישראלי הגיב:

    עמית

    התפניתי לקרוא קצת מעבודות הכתיבה שלכם, המצויינים.
    התרשמתי מאד מכתיבתך אבל יותר מזה, מיחסך לקפוארה, מהתמדתך, מאהבתך את התחום.
    בנתונים שלך אני צופה שאם תתמיד אתה יכול להגיע לגדולות. אל תוותר, אל תכנע למשברים, לא לכל אחד יש כשרון בתחום מסויים ומי שיש לו, ראוי לו שיגיע להישגים ולכבוד, חשוב מכל – להתמיד.
    בנוסף – יש לך יכולות ביטוי, הן בכתב והן בעל פה , תפתח גם אותן, זה יתן לך יתרונות, הן בהווה והן בעתיד.
    הרבה הצלחה
    שרה
    המחנכת שלך

להשאיר תגובה

