התעמלות אמנותית / שירה כיתה ה'1

gymnastics-melbourne-leaps-865430-l

התחביב שלי הוא התעמלות אומנותית.  התעמלות אומנותית היא ריקוד שמשלב גמישות , אקרובטיקה  וקואורדינציה.

אני הולכת לחוג שלוש פעמים בשבוע, שלוש שעות כל אימון.  למאמנת שלי קוראים אנה.

אני בחוג כבר ארבע שנים ואני אוהבת אותו מאוד, כשנכנסים לתחום, אי אפשר להפסיק. אני מאוד נהנית כי הפעילות הגופנית גורמת לי להרגיש טוב.

 בהתעמלות צריך אביזרים כמו בירכיות, חגורת גב, חישוק, כדור, וחבל. צריך גם בטחון עצמי כדי להופיע מול קהל ולהשתתף בתחרויות. אני משתתפת בתחרויות וזוכה במדליות.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה שירה, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על התעמלות אמנותית / שירה כיתה ה'1

  1. ליאת נהיר הגיב:

    שיפרה, טקסט יפה.. כל הכבוד!

    ליאת

  2. שני הגיב:

    שירליי…. עבודה יפה.. אני מקווה שיש לך עוד הרבה כאלה.
    אוהבת תמיד תמיד תמיד..
    משני

  3. דורית אשר הגיב:

    הי שירה
    כל הכבוד לך על ההשקעה הרבה. אני בטוחה שבעתיד תהיי מפורסמת בתחום. עוד תראי שההשקעה משתלמת. אשמח לבוא פעם לראות אותך בהופעה. אני מציעה לך לצרף תמונה שלך מהחוג כאן באתר.
    דורית

כתיבת תגובה

