חוגי יצירה / מיקה ד. כיתה ו'2

 

crayon_draw_children_266325_l

אני מאוד אוהבת לצייר,לבלות עם חברות.

ביום שישי הקרוב אני אצטרף לחוג יצירה של תום דויטש אשר אימי איתה פעילה לכך שהחוג הזה יתקיים ויפעל.

בחוג נצייר ונעסוק בחומרי יצירה במרחב צעיר בקיבוץ, אשר בו תום דויטש עובדת.

חוג היצירה יתקיים בימי שישי בשעה 13:15.

בחוג נעסוק בציור, צבעי מים, צבעי פסטל, פנדה, פיסול ועוד.

אני מאוד נהנית מציור כי כל הזמן אני משתפרת וכך אני מציירת יותר יפה.

מאד כיף לצייר כי אתה מגלה על עצמך דברים שלא ידעת. כל אחד לומד על עצמו המון.

לפני כמה שנים הייתי בחוג ציור פעם בשנה הייתה בניית בית ממתקים. לאחר שלוש שנים פרשתי מחוג זה ועברתי לחוג קרמיקה. בקרמיקה, כל שנייה הייתה חוויה מצחיקה מאוד. המורה למידה המון, אבל בחוג הכי אהבתי את מסיבת פורים כשעשינו מסיכות גבס וצבענו אותן. לאחר מיכן עשינו משתה ואחת הילדות מהחוג הבוגר הכינה בראוניז וילד אמר לה שהוא מאוהב בבראוניז שלה וכולם צחקו.

מאוד רציתי להמשיך בחוג הקרמיקה אבל המורה לא רצתה להמשיך.

אני מאוד מחכה לחוג היצירה ומאוד מאוד רוצה להשתתף בו.

   

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=266325

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיקה ד., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על חוגי יצירה / מיקה ד. כיתה ו'2

  1. עידו דורי הגיב:

    משמח אותי שביתי המתוקה מיקה ,הולכת לחוג יצירה . בחוג זה היא מביאה את כישוריה היצירתיים לידי ביטוי וזה תורם לה מאוד להתפתחותה ולהנאתה.

    מהטקסט ניתן להתרשם שמיקה מאוד אוהבת את החוג ולעסוק ביצירה , אנו כהורים מעודדים זאת ומברכים על כך .

    בהצלחה למיקה שלנו ..

    אבא ואמא

להשאיר תגובה

