אוהבת לשיר / אריאל פ – כיתה ו'1

 Angel_notes_neon_221515_l

 

התחביב שלי הוא לשיר. אני מאוד אוהבת לשיר מכיוון כשאני שרה, נעים לי בנשמה, ואני חושבת שזה מאוד נעים לאחרים ששומעים.

אני שרה בכל זמן אפשרי, בכל מקום אפשרי. יש לי חוג מקהלה (אבל זה יותר כמו פיתוח קול) באולפנה.

בדרך כלל אני שרה מול המחשב מפני שאני שמה את המוזיקה של השיר, וגם לפעמים אני מעלה את המילים על המסך. לרוב אני מכירה את המילים בעל פה.

אני מאוד מחוברת למוזיקה ולשירה כי אני חושבת שהן מועילות לנשמה, מרגיעות, נעימות ומוציאות את כל הרגשות מהגוף.

אני מעדיפה מוזיקה ישנה, שירים של פעם הכי מרגשים אותי.

לדעתי המוזיקה טובה והמילים יותר מעמיקות ויותר מרגשות.

אנחנו כל הזמן מוקפים במוזיקה ובשירים.

יצא לי כבר די הרבה להופיע מול אנשים.

אני כבר מרגישה בטחון רב על הבמה, לא רק בשירה אלא גם בריקוד ובמשחק.

המשפחה שלי מצד אמא, מאוד מוזיקלית וכולנו שרים הרבה. גם אבא שלי מוזיקלי. אני חושבת שהמוזיקה עוברת אצלי בדם ולכן אני כל כך אוהבת אותה.

אני בטוחה שלכל אחד יש פינה בלב שבה הוא אוהב מוזיקה.

 

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=221515

פוסט זה פורסם בקטגוריה אריאל פ., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

