חוג תופים / אופק ע. כיתה ה'2

drum_snare_drumstick_263861_l

אני מנגנת בתופים.

התחלתי לנגן בסוף כיתה ג' והיום אני בכיתה ה' ומנגנת יותר משנתיים.

בחרתי לנגן בתופים כי אני אוהבת מוזיקה וקצב וחשבתי שמאוד יתאים לי לנגן בכלי שמאפשר להוציא בעזרתו הרבה אנרגיות.

אני נפגשת לשיעור עם דיויד, המורה שלי, פעם בשבוע, בימי שלישי במקלט המתופפים בקיבוץ.

חוץ מהשיעור הקבוע, יש לכל המתופפים בקיבוץ מערכת מסודרת של שעות אימונים.

דיויד מבקש שנתאמן שלוש פעמים בשבוע או אפילו יותר, אבל אני מאוד עסוקה וזה לא כל כך יוצא.

בהתחלה למדתי לנגן על כרית גומי בעזרת מקלות התיפוף ורק אחרי מספר חודשים עברתי לנגן על המערכת השלמה.

אני לומדת לנגן מקצבים וגם לקרוא תווים.

בכל שיעור אני לומדת מקצבים שונים וגם חוזרת על המקצבים שלמדתי בעבר, כדי לא לשכוח.

כשאני מנגנת, אני מרכיבה על האוזניים אוזניות, כדי להגן עליהן מפני הקולות החזקים של המערכת.

אני אוהבת לנגן בתופים, כשאני מתופפת אני מרגישה את הקצב בגוף שלי!

כדאי לכם לנסות!

רוצים ללמוד עוד בנושא תיפוף?…

http://wapedia.mobi/he/%D7%AA%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A3

 

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=263861

פוסט זה פורסם בקטגוריה אופק ע., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על חוג תופים / אופק ע. כיתה ה'2

  1. ענבר הגיב:

    כתבת יפה .. תמשיכי לנגן 🙂

  2. דפנה סימנה הגיב:

    כל הכבוד אופק תמשיכי ותתקדמי גם אם לפעמים תוותרי על זמן פנוי כדאי לך להתאמן. ככה מתקדמים.

כתיבת תגובה

