התעמלות אמנותית / נעה כ. כיתה ו'1

אירה ריסנזון

התעמלות אומנותית

זהו התחביב,

אני אוהבת אותו

כי הוא מלהיב.

 

סרט, חישוק וגם כדור

אלו מכשירים בהתעמלות,

ובעזרת חוג זה

אני שומרת על הבריאות.

 

מותחת שפגאטים,

ממדגרה שלישית כמעט יושבת,

את מקצוע זה אני אוהבת!

 

מביאים מים ובגדים צמודים

גם כשהם טיפה מציקים,

החוג הזה שלוש שעות

בהן אני מפתחת חוויות.

 

 יורדת לגשר

וגם עולה,

מעריצה את אירה ריסנזון

כי היא מעולה!!

 

בתמונה: אירה ריסנזון

http://images.google.co.il

פוסט זה פורסם בקטגוריה נועה כ, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על התעמלות אמנותית / נעה כ. כיתה ו'1

  1. דנית כהן הגיב:

    נועה יקרה,
    אהבתי את השיר שכתבת. אפשר להרגיש, בין השורות, עד כמה את אוהבת ונהנית מהחוג. המשיכי לכתוב ולהנות גם מכתיבת שירים וגם מהתעמלות אומנותית.
    אוהבת,
    אמא

    הרעיון של פרסום שירים שכתבו ילדי בית הספר בבלוג והאפשרות להגיב עליהם הוא נהדר. כל הכבוד!

  2. ליאת נהיר הגיב:

    נועה, כתבת שיר ממש יפה והתלהבתי מהחרוזים. מעניין אותי לדעת אם את כותבת עוד שירים כאלו כי הם ממש יפים!

    ליאת

  3. תומר ברהואי הגיב:

    נועה….
    השיר מקסים, החרוזים טובים מאוד!
    אפשר לראות שאת נהנת מן החוג ושזה אחד הדברים שאת הכי אוהבת לעשות.

    מצפה לעוד…

    תומר.

כתיבת תגובה

