חוג טניס / עדי ש. ה'1

 

Tennis_Sports_Summer_243696_l

בחרתי לספר על החוג טניס שאני משתתפת בו. בחרתי להשתתף בחוג זה כי אני אוהבת לרוץ וזה מוציא אנרגיה.

החוגים של הטניס מתקיימים בקנטרי קלאב בעפולה. החוג שלי הוא בין השעות 16:30עד 17:20, פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי.

 לחוג צריך לבוא עם מחבט ומי שרוצה יכול לבוא גם עם מים. צריך לבוא עם בגדים נוחים-לא שמלה לא ג'ינס, לא חצאית ולבנות עדיף לבוא עם שיער אסוף.

ביום שני נמצא מקס (המאמן), שאיתו לומדים חבטות חדשות, וביום חמישי נמצאים עם "העוזרת" שלו שאיתה רק חוזרים על החבטות.

 החוג מתאים לי כי אבא שלי ואחותי גם משחקים טניס ואם יש לנו זמן פנוי אנחנו יכולים ללכת לשחק במזרע או בעפולה.

בסוף השנה שעברה שיחקתי בערך חמישה חודשים. למדתי במהירות את כל החבטות המרכזיות אבל פחות את הטכניקה. זו הסיבה שהשנה שמו אותי בקבוצה של מתחילים. זה מוזר כי אני יודעת את כל התנועות שלומדים אבל הם ילדים נחמדים לכן אין לי בעיה לבוא ולשחק.

 אני נהנת מאוד בטניס ובגלל זה אני אוהבת לבוא כל פעם מחדש.

עם תרצו לדעת עוד על טניס תלחצו כאן:

www.dafhabait.co.il/Index.asp?Id=336

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=243696

פוסט זה פורסם בקטגוריה עדי ש., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על חוג טניס / עדי ש. ה'1

  1. עמית סמנה הגיב:

    כל הכבוד התוכן מעולה

  2. דורית אשר הגיב:

    שלום עדי
    אני מאוד שמחה לקרוא את מה שאת כותבת. אני מתרשמת שאת נהנית בחוג. לפי דברייך, צריך הרבה סבלנות במהלך השיעור עצמו.
    תמיד תזכרי: מכל מעשה לומדים! ככל שתמתמידים מגלים יכולות נוספות וחזקות יותר.
    כל הכבוד
    בהצלחה
    דורית א.

כתיבת תגובה

