המשיכו לספר / אופק ע. כיתה ה'2

כיכר

רבין

 ספרו לי שהיה ראש ממשלה.

רבין

ספרו לי שהיה איש שלום וחזון.

רבין

ספרו לי שהיה איש משפחה וסבא אוהב.

רבין

ספרו לי שנרצח.

רבין

ספרו לי שהיה עצוב, אנשים היו עצובים ורבים בכו בכיכר.

רבין

ספרו לי שהדליקו נרות.

רבין

 אני נולדתי שלוש שנים אחרי הרצח הנורא אבל ספרו לי וספרו לי וספרו…

אני מרגישה שגם אני עצובה כי לא הספקתי להכיר איש מיוחד.

המשיכו לספר לנו כדי שלא נשכח!

פוסט זה פורסם בקטגוריה אופק ע., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על המשיכו לספר / אופק ע. כיתה ה'2

  1. דבי הגיב:

    אופק,

    מילים יש בהם המון כוח, להביע רעיונות, שאלות ורגשות.
    השיר שלך הוא דוגמה נהדרת לכך.
    גאים בך מאוד
    אבא ואמא

  2. דורית אשר הגיב:

    אופק יקרה
    נהדר לקרוא דברים שכתבת. אני בטוחה שאם לא כתבת עד כה, מכאן רק תמשיכי ותביעי עצמך בכל הזדמנות בכתיבה. אין כמו הבעה בכתיבה. את משחקת עם המילים כפי רצונך ומחפשת דרך להביע עצמך הכי מדויק.
    המשיכי ואשמח לקרוא
    דורית א.

  3. שרה ישראלי הגיב:

    שלום אופק !

    עכשיו סיימתי לקרוא את מה שכתבת על רביו. ריגש אותי מאד, הבעת מאד יפה ומהלב את מה שמרגישה מישהי שרק שמעה דברים ולא חוותה אותם.
    אני מבקשת שתקראי לכתה את מה שכתבת, כי ילדים לומדים המון מכתיבה של ילדים אחרים.
    תזכירי לי לתת לך זמן בכתה.
    שרה

  4. ליאת הגיב:

    אופק! קראתי את השיר שכתבת והוא ממש יפה. השתמשת בשפה גבוהה ורואים שהשקעת וחיפשת מידע.

    ליאת נהיר, ה-1

  5. ניקי הגיב:

    ליאת,
    תענוג לקרוא משוב רציני כל כך.
    המשיכי לקרוא ולהביע את דעתך,
    ניקי

כתיבת תגובה

