שלום יצחק / נווה ב. כיתה ו'2

Shalom,_haver_copy
שלום יצחק,

בחיים לא הכרתי אותך אבל נדמה לי שכן.
אני יודעת איך אתה נראה מצילומים ומסרטונים,
אני יודעת איך אתה נשמע מסרטים והקלטות.
אני יודעת מהי סיבת המוות שלך, ממידע כללי.

אני לא מכירה אותך אך אני מעריכה אותך, מתגעגעת ואוהבת.

 פעם משפחתי ואני היינו במסעדה והייתה על הדלת מדבקה עם המשפט המפורסם 'שלום, חבר.' לא הכרתי את המשפט ושאלתי את אמי למה המשפט מתכוון. היא הסבירה לי, ומאז אני לא שוכחת ולא סולחת.

כשאני שומעת את שמך: 'יצחק רבין', עולה בי גאווה ושמחה על זה שהיית חלק ממדינת ישראל, ותרמת רבות למדינה. עולה בי עצב על כך שנותר ממך רק זיכרון, זיכרון חזק שחרוט בכוח בליבנו.

'שלום, חבר, אתה חסר!'

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה נווה ב., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על שלום יצחק / נווה ב. כיתה ו'2

  1. עפרי הגיב:

    באמת היה טקס מרגש!

כתיבת תגובה

