שקית הניילון המפחידה / דור

יום אחד, לפני ארבעה  חודשים, אני וכל משפחתי נסענו יחדיו עם כל המשפחה אל חוף הים בהרצליה.

הגענו לים ופרסנו סדין על החוף, מתחת לשמשייה ומהר מאוד פתחנו שולחן עם אוכל כי היינו רעבים מאוד.

כל המבוגרים מיד התחילו לאכול, אבל הילדים המשיכו לשחק בים. ככל שהזמן עבר, התרחקנו יותר ויותר מהחוף, וכל הזמן המבוגרים קראו לנו לחזור ואמרנו להם שאנחנו עוד מעט באים. לפתע התחיל גם המציל לקרוא לנו ואז נבהלנו מאוד ! ! ! פתאום הרגשנו שאנו נסחפים יותר ויותר אל עומק הים.

מרחוק עוד הצלחנו לראות את המציל עולה על החסקה שלו ומתקרב אלינו. לאחר מספר דקות הוא הגיע אלינו והציל אותנו מטביעה, לאחר שבלענו מי ים רבים ומלוחים ביותר.

המציל החזיר אותנו לחוף, כאשר כל התיירים בחוף הסתכלו עלינו במבטים מוזרים ודאוגים.

לאחר כל ההמולה, הסברנו לכולם שאנחנו בסדר ושרק בלענו מעט מי ים.

לאחר מכן, הלכנו למשפחה שלנו, שדאגה לנו מאוד, טיפלה בנו ונתנה לנו אוכל ומים רגילים לשתייה.

לאחר שעתיים בערך, הרגשנו כבר בסדר ורצינו להמשיך לשחק בים והבטחנו להורינו שלא נתרחק מהחוף.

הם לא הסכימו ולא אפשרו לנו בשום אופן להתקרב לים, לאחר מה שקרה לנו…

ביקשנו מהם והתחננו בפניהם, עד שלבסוף הם הסכימו לנו רק לשבת על שפת הים ולשחק בחול הים.

כל כמה זמן הגיע אלינו גל קטן שהרס את כל מה שבנינו. המשכנו לשחק על שפת הים, עד שלפתע ראינו מדוזה ענקית ומפחידה, שמרוב פחד עזבנו את כל הדברים שלנו בחוף ורצנו במהירות למבוגרים.

הם אמרו לנו לא להתקרב אליה והם הסכימו לנו רק להסתכל עליה מרחוק.

המציל ראה מלמעלה שאנחנו מתאספים שם והוא הגיע למקום כדי לראות לשם מה ההתקהלות הרבה.

הראנו לו את המדוזה הגדולה, הוא נגע בה לרגע וצחק  כל – כך עד שלא יכל להפסיק.

לבסוף הוא אמר לנו שזוהי רק שקית ניילון שנראית כמו מדוזה. כולם התחילו לפרוץ בצחוק גדול, וחזרנו הביתה, למרות המקרה הנורא, בשמחה רבה ובהנאה רבה מהים הנפלא.

white_translucent_jelly_226975_l

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/

פוסט זה פורסם בקטגוריה דור. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.