סבא שלי / דור

 

 

098378

סבא שלי, רחמים זמיר, אביו של אבי, נהרג בגיל 54, בעת מילוי תפקידו והובא לבית- הקברות הצבאי בחולון.

אני לא הספקתי להכיר, לראות או אפילו רק לשמוע את סבא שלי.

רחמים התנדב לעשות מילואים עד גיל 54 ואהב מאוד לשרת בצבא.

סבי השתתף בכל מערכות ישראל: לחם במלחמת הקוממיות ושימש בה צלף; במבצע קדש, במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים.

עד שנת 1972 שירת רחמים בצה"ל כמסלק פצצות – מקצוע מסוכן ונועז, שבחר בו מרצונו. הוא התנדב להישאר בגדוד זה, גדוד של ציוד מכני כבד, אפילו שיכל לשרת בגדוד בו התפקידים קלים יותר. כולם בגדוד חיבבוהו. תמיד הוא היה מרוצה וחייכני ובעל לב חם.

רחמים אהב לטייל בארץ, ובמיוחד אהב את הטיולים עם בני משפחתו.

בשנת 1963 התחתן רחמים עם רחל שכיום היא סבתא שלי – בריאה ושלמה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה דור, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על סבא שלי / דור

  1. דורית אשר הגיב:

    דור חמוד
    שמחתי לקרוא את מה שכתבת. אני שמחה על ההזדמנות שאתה מקבל לשתף בכתיבה את כולנו. נראה לי שיש מקום שתספר גם בכיתה על סבא ואולי אם תשאל גם על הזכרונות של אבא שלך כילד שאיבד את אביו. אם יש לך אלבום תמונות ותוכל להביאו לכיתה נוכל כולנו להיות שותפים.

כתיבת תגובה

