אני הולכת ליומולדת של רותי! סיפור מאת מור

birthday_party_celebration_261268_l1

"אמא, לרותי יש יומולדת, עומדת להיות מסיבה גדולה, ענקית ואני מוזמנת אליה!" צעקה דייזי ברחבי הבית. אמה של דייזי לא טרחה להעיף מבט, אפילו לרגע קט, בהזמנה שקיבלה בתה. דייזי הרגישה שאמה לא מתייחסת אליה ולא רוצה בטובתה, אך למרות זאת החלה דייזי לספר לאמה מה יהיה במסיבה. "יהיו מתנפחים, פופקורן ומפל שוקולד גדול עם מרשמלו ופירות מתוקים….ממ…." הזילה דייזי ריר. "אני מצפה ליום ההולדת, המסיבה תיערך בעוד כשבוע מהיום, ביום שישי.  כבר צריך להתכונן, לקנות מתנה ואולי בגד חדש" אמרה דייזי לאמה.  

"רגע, רגע, מתי אמרת שתיערך המסיבה?" שאלה אמא. "בעוד כשבוע ביום שישי" ענתה דייזי. "דייזי, את לא יכולה ללכת ליומולדת" אמרה אמא בדעה נחושה. "את לא מבינה שאני חייבת ללכת למסיבה הזאת? למה לא? אם זה בגלל בן, הוא יכול להישאר בבית עם סבתא או סבא" אמרה דייזי. "לא, לא בגלל זה, בעוד כשבוע, ביום שישי, יש יום הולדת לסבתא, בגלל זה אני מאוד עסוקה בימים האחרונים." הסבירה אמא. "אז? למי אכפת? אני הולכת ליומולדת של רותי" צעקה על אמה וטרקה את דלת חדרה. אמה של דייזי לא הופתעה במיוחד כי היא יודעת שהמשבר הזה הוא רק אחד מהמשברים שעוברים על בתה ועל כל ילד בגיל ההתבגרות.

לאחר עשר דקות, יצאה דייזי מחדרה בפנים נזופות וצעקה לאמה " אני אעשה מה שבא לי ואת לא יכולה להחליט עליי!!!" וטרקה את הדלת פעם נוספת. אמה של דייזי ניגשה לחדרה של דייזי ואמרה לה:" דייזי, את תעשי מה שאני אגיד לך, עד שתגדלי ותוכלי להיות עצמאית. בגלל ההתנהגות הזו, לא תוכלי לצפות בטלוויזיה במשך יומיים מעכשיו". "זה לא פייר! את תמיד אומרת לי שזה חלק מגיל ההתבגרות." "נכון" אמרה אמא "אבל זה לא אומר שאת צריכה להוציא את כעסייך עליי. יום ההולדת של סבתא הוא בהחלט בראש סדר העדיפויות שלנו, את תצטרכי לדעת לוותר לפעמים על דברים שחשובים לך". "את לא מבינה אותי!!! אם אני לא אבוא ליום ההולדת הזו, כולם יגידו לי "את לא יודעת מה הפסדת" או "את לא יודעת איזה כיף היה", כל מיני דברים כאלה" אמרה דייזי. "זה לא נורא"אמרה אמה בניסיון לעודדה. "לילדים יימאס להציק לך לאחר כמה ימים, זה לא יהיה כך לנצח". "אולי" אמרה דייזי ועלה חיוך קטן על פניה "אבל אני פוחדת שאם אני לא אבוא ליומולדת של רותי, רותי וחברותיה לא יבואו למסיבה שלי". "הם יבואו, הם לא ייזכרו מי היה ביומולדת של רותי ומי לא" אמרה אמה. "טוב, כנראה שהמשפחה באמת יותר חשובה, אני חושבת שאלך ליום ההולדת של סבתא."

 

מור

 

 

תמונה חופשית : http://www.everystockphoto.com

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מור ל., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

