על הבלוג שלנו / אוריין

laptop_blue_people_237694_l

שלום לכולם, שמי הוא אוריין וברצוני לשתף אתכם במחשבותיי ובדעותיי על קיומו של בלוג זה – הבלוג של נבחרת הכתיבה מבית ספרנו.

 

אני סבורה כי רבים מכם מבינים מהן הסיבות לקיומו של בלוג זה, אך לאלה שלא יודעים את הסיבות לכך, אומר את הדברים הבאים:

 

בלוג זה נועד כדי לפרסם את חיבוריהם של ילדים הנמצאים ב"נבחרת הכתיבה".

 

כאן בבלוג, תוכלו לקרוא חיבורים ושירים רבים העוסקים בנושאים ובתחומים שונים.

 

בתור "שותפה" ב"נבחרת הכתיבה", אני מאוד מרוצה מקיומו של הבלוג.

 

הכניסה אל הבלוג הזה ממלאת אותי בשמחה ובגאווה רבה, בכל פעם שאני נכנסת אליו.

 

המראה והידיעה כי אנשים וילדים שונים באמת נכנסים, קוראים את החיבורים שאנו כותבים, מגיבים, מביעים את דעתם, מפרגנים ומחמיאים עליהם – מרגשת אותי עד מאוד.

 

לבסוף, ברצוני להודות לניקי אהרוניאן – המורה שמדריכה את "נבחרת הכתיבה", וזו שהקימה את בלוג זה. 

 

ניקי – תודה רבה!

 

מקווה שתמשכו להיכנס ולהגיב.

 

אוריין

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/index.php

פוסט זה פורסם בקטגוריה אוריין, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על על הבלוג שלנו / אוריין

  1. גלי הגיב:

    שלום אוריין!
    רואים שאת נהנת מהבלוג. המשיכי כך!

  2. יהב'וש הגיב:

    כל הכבוד אוריין : )
    תמשיכי לכתוב .. ניראה לי את טובה בזה .. טוב אם בחרו אותך אז בטח שאת טובה בכתיבה .. בהצלחה בהמשך .. : )

להשאיר תגובה

