פורים

smurf-smurfs-europe-2221105-l

 

אני אוהבת את חג פורים, אני אוהבת את הכול בחג הזה- את השירים, הריקודים, האוכל והתחפושות. אני אוהבת את החג משום שהוא חל בחודש מרץ, בחודש שבו נולדתי.

מה שאני הכי אוהבת בחג זה הוא התחפושות. לדעתי נחמד ומצחיק שכל אחד מתחפש למשהו שונה מהאחרים ושונה מאיך שהוא מתלבש ומתנהג בשגרת היום- יום.

בפורים לפני כמה שנים, התחפשתי לדרדסית (יצורה נמוכה בצבע כחול מסדרת הטלוויזיה "הדרדסים"). לדעתי התחפושת מאוד שונה מהאופי שלי ואין שום קשר בין הדמות של התחפושת לביני. זה מה שכיף לדעתי בחג פורים- להיות שונה מבדרך כלל.

אני מקווה שכל חגי פורים שיהיו בשנים הבאות יהיו מוצלחים כמו אלה שהיו לי עד עכשיו והעיקר- שלכולם יהיה חג שמח!

 

      

 

מורן

 

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=4068995

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מורן, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

