חג פורים אצלנו בקיבוץ עין דור

huge_28_140278

כאשר הילדים בגילאים 6 עד 12 שומעים כי חג פורים קרב הם מתמלאים בהתרגשות וציפייה גדולה. אצלנו בקיבוץ עין דור, הילדים באים בתחפושות יפות ומגוונות כשהוריהם אוחזים את ידיהם. חלקם מתביישים מהתחפושת וחלקם נהנים מהחג ולא אכפת להם מה אחרים חושבים. לכבוד החג מביאים מרקידה או ליצנית שתשמח את הילדים, כי חג פורים הוא חג שמסמל אושר ושמחה. אחרי שהילדים רוקדים ונהנים ההורים הולכים לבתיהם.

 

האירוע הכי מהנה לילדים בחג הפורים הוא המתנפחים. כשמכריזים על התחלת המתנפחים כל הילדים רצים אל המתקנים ומנסים להגיע ראשונים. בזמן הריקודים משמיעים מוסיקה לילדים למשך כשלוש שעות.

 

כשתם זמן המתנפחים מגיע שעת האוכל. האוכל שהילדים אוכלים בחג הפורים הוא מה שהם אוהבים: נקניקיה, המבורגר וקטשופ בבקבוק. המטפלות (אחראיות על הילדים לאחר זמן הלימודים) מקריאות  באיזה שולחן כל ילד אוכל את הסעודה. בדרך כלל הילדים שמחים כשהם יושבים עם חבריהם. בזמן שהילדים מורעבים, יושבים בשולחנות, ילדי כיתה ו' מחלקים את המזון. לאחר הסעודה הטעימה והמשביעה מחלקים לילדים קרטיבים והם הולכים לבתים שמחים ומאושרים.

hamburger_brown_patti_240433_l1

 

לדעתי חג הפורים הוא חג כיפי ומהנה. אני אוהב בעיקר את הקטע של המתנפחים והאוכל. אני פחות אוהב להתחפש כי לדעתי מעט חם בתוך תחפושת ולי זה לא כיף לעלות על המתקנים עם תחפושה לא נוחה. אני מקווה שהשנה יהיו מתנפחים טובים יותר, ושאנחנו (כיתה ו') נגיש לילדים האחרים את האוכל בצורה הטובה ביותר. 

 

ערן            

 

תמונה חופשית:

 
 

http://www.images.com/

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה ערן, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על חג פורים אצלנו בקיבוץ עין דור

  1. נעמה שיאון הגיב:

    ערן,
    רציתי לספר לך שאני קוראת נאמנה של כל מה שאתה כותב בבלוג. קראתי על משחק השחמט, על השיעורים של חווה ועל פורים בעין דור. כל פעם אני מתרשמת מיכולת הכתיבה שלך ומהאופן שבו אתה משתף את הקורא ברגשותיך והתרשמותך ממצבים שונים. ההסתכלות שלך על הדברים היא בוגרת ורצינית. במיוחד התרגשתי לקרוא מה שכתבת על השיעורים של חווה. אני חושבת, שמבחינתה לקרוא חוות דעת כזו של תלמיד זה מרגש במיוחד.
    המשך לכתוב ולהתבטא בבלוג ואני אמשיך לעקוב ולקרוא.
    בהצלחה
    נעמה

  2. ערן אופיר הגיב:

    שלום נעמה,
    אני שמח שאת מתרשמת מעבודותיי.
    ובאמת כמו שאמרת חווה מאוד התרגשה כשהיא קראה את העבודה. אני יודע את זה מכיוון שהיא הגיבה על העבודה.

    תודה, ערן.

  3. אופק פן הגיב:

    אתה כותב יפה מאוד.
    במיוחד אהבתי את הכתיבה שלך על פורים.
    אתה אחלה תמשיך כך.

    אופק

כתיבת תגובה

