אחראים בפורים?

bowling-pins-balls-1510134-l

 

בפורים השנה אני בכיתה ו'. בבית הספר יש מנהג בו יש תחנות שמפוזרות בכיתות בית הספר ובשטחיו. בכל תחנה יש אדם אחראי שמנהל את ההפעלה. בדרך כלל ההפעלה היא כזו שכל ילד בתורו משחק ואם הוא מצליח ומנצח הוא מקבל פרס, ממתק קטן בדרך כלל. השנה שינו את התוכנית ואנו ילדי שכבת ו', נהיה אחראים על אירוע זה.

 

אני לא שמחה על כך מפני שבפורים אני מעדיפה להשתתף בתחנות ולא להיות אחראית עליהן. אני חושבת שפורים בבית הספר צריך להיות כמו לפני כמה שנים כאשר המורים היו אחראים על התחנות וכל הילדים יכלו להנות מההפעלות ולהיות בדוכנים. למרות שגם אלה שאחראים יכולים ללכת להתנסות בדוכנים בתורות, אני עדיין מעדיפה לשחק בדוכנים ולא להיות אחראים עליהם.

 

עדי

 

תמונה חופשית:

http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=3394954

פוסט זה פורסם בקטגוריה עדי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אחראים בפורים?

  1. גאיה הגיב:

    היי עדי! 🙂
    כל הכבוד!
    איך את הרגשת בפורים?
    למרות שהיית אחראית על הדוכן רק חלק מהזמן, עדיין היית מעדיפה שהמורים יהיו אחראים?
    תודה,

    גאיה

כתיבת תגובה

