המלצה על משחק בשחמט

 chess_macro_canon_93811_l 

שלום, אני ממליץ לכם להתחיל ללמוד שחמט מכיוון ששחמט הוא משחק מופלא הדורש חשיבה רבה.

עכשיו, כאשר אני לומד שחמט, אני רואה שלא צריך לדעת הרבה כדי להבין את המשחק. שחמט ישפר את זיכרונכם והבנתכם. אם חושבים אתם ששחמט הוא משחק קשה, אתם טועים. כדי ללמוד שחמט צריך רק לדעת לאן הכלים זזים. אם רצונכם הוא להגיע רחוק עם המשחק, כדאי לכם לרכוש מאמן פרטי שיסביר לכם כיצד לחשב תוכניות והתקפות על יריביכם.

אני מאוד אוהב שחמט ויודע שמי שרוצה ללמוד ולהתקדם קדימה, יכול וכדאי לו.

 

אתר שבו ניתן לשחק שחמט, בלי לשלם, מול יריבים בכל הרמות מכל העולם:

http://games.yahoo.com/

 ערן

 

תמונה חופשית:

http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=93811

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה ערן, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על המלצה על משחק בשחמט

  1. עדן א. הגיב:

    ערן שלום,
    נכון ששחמט הוא משחק חשיבה אבל אני יודעת לשחק וזה קשה לי. איך לך זה קל ולי זה קשה?

    עדן א

  2. ערן אופיר הגיב:

    עפרי שלום,
    איך להזיז את הכלים זה קל ולאחר מכן צריך לאט לאט ללמוד את המשחק כמו כל דבר אחר.
    ערן, כותב העבודה.

  3. אפרת הגיב:

    ערן, כתבת יפה מאוד על משחק השחמט. אתה משתמש בשפה גבוהה ויש לך יכולת שכנוע.
    השחמט לדעתי הוא ממש סוג של ספורט-וכמו בכל ספורט, צריך לדעת את החוקים ולהתאמן ולהתאמן ולהתאמן.
    האם ידעת שבכיתה ב' הייתי אלופת הכיתה שלי בשחמט?…
    אתה חושב שצריך ללמד בבית הספר שחמט?
    אשמח לדעתך
    אפרת

  4. ערן אופיר הגיב:

    אפרת שלום,
    אני חושב ששחמט עוזר מאוד ואני יודע שיש כמה בתי ספר שמלמדים שחמט. אני חושב שבבית ספרנו צריך ללמד שחמט אבל לטובת השיעור צריך לוותר על שיעורים אחרים.
    תודה שהגבת, ערן.

  5. ערן אופיר הגיב:

    ערני,
    כל מה שכתבת עד כה יפה ומיוחד בעיני
    ותמשיך כך ואף תמריא עם דמיונך עוד לגובה…
    מזאת שאוהבת אותך הכי הכי-
    אמא

להשאיר תגובה

