המלצה על חוג כדורגל

     

 

 

 

אחד העיסוקים שלי בשעות אחר הצהריים הוא חוג כדורגל.

אני ממליץ, למי שאוהב ספורט, ללכת לחוג הזה.

אני ממליץ על חוג זה כי לדעתי, מי שרוצה ללמוד כדורגל, ישתפר מאוד בחוג ויהיה יותר טוב בכדורגל.

 

משחק הכדורגל בנוי ממסירות רבות וטכניקות לעבור שחקן ולבעוט. מטרת המשחק היא להבקיע גול לשער היריב. כדי להבקיע גול צריך להתמסר עם השחקנים שבקבוצה שלך, להגיע למצב שבו אפשר לבעוט ולבעוט את הכדור לשער.

במגרש הכדורגל ממוקמים גם קרנות, שמהן מרימים כדור כאשר מישהו מוציא אותו לצד השמאלי של הקרן שבחצי שלו. כאשר שחקן מוציא את הכדור בחצי שלו, מצד ימים לקרן, יש חוץ והשחקן מהקבוצה היריבה מוציא את הכדור ביד.

 

בחוג מלמדים תרגילים וטכניקות רבות לשיפור מיומנות המשחק.

לאחר מספר אימונים בקבוצה, יש משחק מול קבוצה אחרת מהאיזור. בנתיים, כל מי שנרשם לחוג השתפר לדעתי, ונהיה יותר טוב מתחילת השנה. לכן, אני חושב שכל ילד שירשם לחוג ישתפר מאוד.

החוג מחזק מאוד את השרירים וגורם לך להמשיך להיות בכושר.

לאחר שנרשמים לחוג זה, מקבלים ציוד מלא לאימונים: חולצה, מכנסיים, גרביים ותיק.

לאחר כל סיבות אלה, אני ממליץ מאוד להירשם, ולהתאמן בחוג הכדורגל שלי.

 

דור

 

תמונה חופשית:

http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=263229

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה דור, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על המלצה על חוג כדורגל

  1. ליאור הגיב:

    אני יודע לשחק שחמט וזה ממש עוזר בחיים, זה מפתח את המחשבה.

  2. מורן בן דוד הגיב:

    העבודה שלך טובה מאוד!
    אני חושבת שבזכות העבודה שלך הרבה ילדים ירצו לשחק עכשיו כדורגל…

    מורן.

  3. ערן אופיר הגיב:

    דור שלום, אהבתי את עבודתך ואפשר להבין שאתה אוהב כדורגל. אני גם בחוג כדורגל ואני חושב שזה משחק כיפי ומהנה.
    בהצלחה בהמשך כתיבת העבודות, ערן.

  4. אפרת הגיב:

    דור,
    כתבת מאוד יפה על חוג הכדורגל. יש לך יכולת שכנוע וכמו שכתבה לך מורן, בטח ילדים רבים ירצו להצטרף לחוג.
    אולי כדאי להוסיף איפה ומתי מתקיים החוג, איך נרשמים ווכד'-פרטים טכנים לטובת המעוניינים להירשם.
    אפרת

להשאיר תגובה

