שעת סיפור עם חווה יסעור

אני כבר בכיתה ו' והשיעור האהוב עלי בכיתות הנמוכות היה שעת הסיפורים של חווה יסעור.

נכדה של חווה הוא בן, תלמיד מצטיין בכיתתי והחשוב מכל, חברי הטוב.

הסיפורים של חווה היו על היוונים ועל האלים שלהם. אני זוכר סיפור יפהפה שחווה סיפרה לנו. הסיפור מספר על שני אנשים שמאוהבים באישה אחת. כדי לזכות בלב היפהפייה היו צריכים להתחרות. החץ שהיה מוטל רחוק יותר, היה המנצח!

האחד זרק רחוק מאוד. השני זרק כל כך רחוק עד שלא ראו את החץ אחרי זריקתו.

למחרת הלך האיש לחפש את החץ שאבד. לפתע ראה בחורה מדהימה, יפה בהרבה מאהובתו. אני לא כל כך זוכר את המשך הסיפור…

מאוד אהבתי את סיפוריה ובעיקר את הסיפור הזה. חווה הייתה מספרת סיפורים מדהימים.

במהלך השיעור, הכיתה הייתה יושבת בדממה מוחלטת והייתי יכול לראות את התלמידים שנועצים בחווה את עיניהם ומדמיינים את הסיפורים.

השיעור הזה היה השיעור האהוב עלי בכיתות הנמוכות. היום אני מבין כמה השיעור הזה חשוב וכמה אני זקוק לו. אני מאוד מתגעגע לחווה ולסיפורים המרתקים שהיא מספרת.

 

ערן

 

 

 

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=1691208

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה ערן, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על שעת סיפור עם חווה יסעור

  1. אפרת הגיב:

    ערן, קראתי את מה שכתבת על סיפוריה של חווה. ראשית-מאוד נהנתי מכתיבתך-כתבת בשפה גבוהה ויפה.
    שנית- אם זה היה תלוי בך, האם היית ממליץ שחווה תמשיך לספר גם בכיתות הבוגרות? האם נראה לך שאותה דממת הקשבה היתה מתרחשת גם היום?
    אשמח לשמוע את דעתך
    אפרת

  2. דורית אשר הגיב:

    שלום ערן
    איזה יופי אתה כותב ומסביר. נראה לי שכדאי שתתחיל לספר בעצמך לילדים צעירים מסיפורי המיתולוגיה. אתה בוודאי ממשיך להתעניין בנושא ואף קורא בזמנך החופשי. מאוד נעים לקרוא בבלוג שלכם את יצירות הכתיבה. חפשו כל רעיון שבא לכם וכתבו עליו. הצעתי לחן ועדי להתנסות גם בכתיבת שירים. מה דעתך?
    בהצלחה דורית א.

  3. דור זמיר הגיב:

    לדעתי כתבת יפה מאוד והסברת על שעת הסיפור בצורה מפורטת ומצוינת! ! !

  4. ערן אופיר הגיב:

    לכל מי שהגיב, לקחתי לתשומת לבי, תודה שהגבתם.
    ערן, כותב העבודה.

  5. חוה יסעור הגיב:

    לערן שלום רב!
    מאד שמחתי והתרגשתי לקרוא את מה שכתבת על שעת סיפור שאהבת.
    נתת להרגשתך ביטוי יפה כל כך, ושמחתי שכך תארת את השעות האלה שהיו קסומות עבורכם.
    הייתי רוצה שתדע כי אני מספרת את הסיפורים מתוך אהבה שלי אליהם ואל השומעים. אני יודעת שהם גורמים לכם להפעיל את הדמיון, אתם משלימים את מה שלא נאמר. לפעמים כאשר ילד מתאר בקול את מה שהעלה דמיונו אני לומדת ממנו הרבה. הפעלת הדמיון הוא אחד הדברים הנותנים טעם לחיינו.
    שמחתי שנכדי בן הוא חבר שלך.
    אני מאחלת לך שתמשיך להנות מסיפורים ומספרות בכלל !
    כה לחי!
    חוה יסעור

להשאיר תגובה

