השתתפות בתכנית "ששטוס" 2009

 

 

 

ביום שבו נקבעה הנסיעה לאולפן "ששטוס" בתל- אביב, התרגשתי מאוד לקראת הביקור בתכנית והייתי בלחץ שנפסיד ושאני אאכזב את הכיתה.

כאשר הגענו לאולפנים שבהם צילמו את התכנית התרגשנו מאוד. שאלו אותנו איזו כיתה אנחנו ומאיפה אנחנו הגענו. ענינו שאנחנו כיתה ו'3 מקיבוץ מרחביה, בית- ספר "אופקים". אמרו לנו להיכנס לחדר ההמתנה ולחכות עד לעדכונים הבאים.

לאחר חצי שעה בערך, הודיעו שקיימות באולפן תקלות טכניות ושכנראה הצילומים יתעקבו קצת. באותו זמן אמרו לנו שאנו מתחרים מול כיתה ו'2 מבית- ספר "רמב"ם" בעיר ראש- העין. נבהלתי מאוד וחשבתי שאולי אנחנו נתחרה מול הכיתה הקודמת שלי ונלחצתי. ברגע שראיתי אותם, הבנתי שהם לא מבית- הספר שלי ושהם בכלל לא גרים בסביבה שלי.

בעקבות העיקובים הרבים והמתישים בחדר ההמתנה, מערכת "ששטוס" הזמינה בשבילנו פיצה "דומינוס" כפיצוי על זמן ההמתנה הרב שלנו.

לאחר שעתיים וחצי, לא כולל את חצי השעה הראשונה, קראו לנציגים לתדרוך על המשימות. הנציגים היו: אני, דור -  משימת הטריוויה בחשבון, בן – משימת הספורט, נעמה – מדריכת הקפטן בחדר החושך, וטופז – הקפטן, במשימת קליעת הכדורים לסל.

לאחר רבע שעה בערך, שהסבירו לנציגים על המשימות שבהן ישתתפו, קראו לכל ילדי הכיתה, להתחלת הצילומים של התכנית. היינו מאוד עייפים כי הייתה כבר שעה מאוחרת (22:30) וגם כי חיכינו בחדר ההמתנה –

3 שעות רצופות ! ! !  למרות שהיינו עייפים, בגלל ההתרגשות היינו ערניים מאוד וסקרנים להתחיל בצילומים.

במהלך צילומי התכנית "ששטוס" היו הרבה תקלות טכניות; המחשב במשימת הטריוויה לא פעל טוב, את הקפטן שלנו לא קשרו טוב בבנג'י והוא התהפך על הראש ועוד.

בסוף התכנית, בקיר הגורלות שמכריע ומסיים את התכנית, אנחנו הובלנו. אך פתאום, בעיגול מספר 7 , יצא לנו 500- והפסדנו.

כאשר יצאנו מהאולפנים בתל- אביב, קיבלנו את התמונה של מירב פלדמן, המנחה של התכנית שלנו, ואת החתימה שלה. חזרנו הביתה די מאוכזבים מההפסד, אבל לדעתי כל ילדי כיתת ו'3 נהנו בסך- הכל מהביקור בתכנית. ההשתתפות ב"ששטוס" הייתה חוויה חד- פעמית בחיים וזהו כבוד גדול שקיבלנו את האפשרות להשתתף בתכנית.

 

דור

 

 

תמונה חופשית: http://www.everystockphoto.com/photo.php?imageId=264591

 

 

רשומה זו פורסמה בקטגוריה דור, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לרשומה זו עם קישור ישיר.

17 תגובות על השתתפות בתכנית "ששטוס" 2009

  1. אפרת הגיב:

    דור,
    כתבת מאוד יפה על הנסיעה. שילבת בין השתלשלות האירועים לבין תחושותיך במהלך אותו ערב.
    אני חושבת שנכון לראות הארוע כמו שאתה רואה אותו-כחוויה חד פעמית ואפילו כבוד על כך שאתם נבחרתם להשתתף מכל הכיתות שהגישו בקשות.
    תמשיך לכתוב ולהתקדם
    אפרת

  2. שרית הגיב:

    אני וכיתתי מאד רוצים להיות בששטוס אבל אומרים לנו שמשרד החינוך לא מסכים לנו אנחנו מעפולה עלית בית ספר"אלומות" ומאד רצינו להיות שם ואנחנו מבקשים את עזרתכם בבקשה תנסו שנשתתף בששטוס פליז ואנחנו מאד נודע לכם עם נהיה בששטוס ומאד נשמח אני וכיתתי תודה רבה

  3. ניקי הגיב:

    שרית שלום,
    אני שמחה שהגעת לבלוג שלנו. אני מורה בבית ספר "אופקים" בקיבוץ מרחביה, ממש ליד עפולה. אני לא שמעתי שמשרד החינוך אינו מאשר לתלמידים להשתתף ב"ששטוס".
    השנה כיתה ו'3 שלנו השתתפה ובשנה שעברה כיתה אחרת מבית ספרנו השתתפה.
    ההורים של כל התלמידים צריכים לחתום על טופס שהם מסכימים לכיתה להשתתף בתכנית.
    אני מציעה שתפני למנהלת בית הספר בבקשה מנומסת ומנומקת ותראי מהי תגובתה.
    בהצלחה!
    ניקי

  4. ליאל הגיב:

    לדעתי זה לא בסדר והיו צריכם לשלוח הרבה יותר מפצוי של פיצה 3 שעות זה מוגזם ביותר

  5. שלום למפיקים ולעורכי שש טוס
    אני כאמא של יערה דורון שנוכחה עם בית הספר התבור בחולון כתה ה 2
    אשר היתה בתוכניתכם בתאריך 9.2.09
    נהגתם איפה ואיפה והתיחסתם לבן של דני קושמרו בשל היותו מפורסם ולא נתתם תנאים שווים ולא הוגנים הסתרתם את שעון העצר ובכך גם התיחסותכם המיללוית כלפי קבוצתו אנו בית הספר התבור מוחים על כך יצנו מאוכזבים ומבקשים לתת לנו הזדמנות חוזרת אודה לכם באם תאפשרו לנו להיווכח שישנה אוזן קשבת על ידכם .

  6. ניקי הגיב:

    רויטל שלום,
    זהו אתר של תלמידי בית ספר "אופקים". אני מציעה שתפני לאתר "ששטוס" שנמצא באתר ערוץ הילדים.
    בהצלחה בפנייתך,
    ניקי

  7. קורל כהן הגיב:

    ששטוס היא התוכנית טלוויזיה הכי טובה עעולה ותותחית שראיתי אותה בפעם הראשונה רציתי להגיע לשם אבל יצא לי רק בכיתה ו' בתאריך 9/2/2009 ונהנתי מאוד זו החוויה הכי מדהימה שהיתה לי בחיים ובסבבה אמן ויגיע לכיתתי גלגל הצלה ונגיע לרבע גמר אני כותבת לכם בתאריך:10/9/2009

    אני מאחלת לכם שתיהיו שם גם ודרך אגב בתאריך : 18/2/2009 תיראו אותי אני ילדה עם תלתלים חומים שחורים אז תיצפו בערוץ הילדים הביום רביעי בתאריך 18/2/2009 ומקווה שתהנו…………

    ביו'ש ממני קורלו'ש הסלב:]

  8. משי הגיב:

    אני והכיתה שלי רוצים להיות בששטוס ואנחנו לא יודעים איך נרשמים בבקשה תגידו לי איך ואם אתם רוצה להיות נגד כיתה באמת טובה תגידו לי איך נרשמים!… פליז… משי!

  9. מור הגיב:

    משי , הכנסי לאתר ערוץ הילדים, הכנסי לתקנון ותירשמי.

  10. סתיו גז הגיב:

    מה נשמע ומה קורה אתכם אני סתיו מבית ספר הראל באשקלון ואני בכיתה א1

  11. ערן אופיר הגיב:

    דור שלום,
    כתבת בצורה מפורטטת ומסבירה. הבעת רגשות ואפשר היה להבין את רגשותיך.
    בהצלחה בהמשך, ערן.

  12. גלי חזן הגיב:

    היי דור, זאת גלי חזן מו' 2 וגם אנחנו היינו בששטוס וחיכנו גם בערך 3 שעות ואפילו פיצה לא הביאו לנו. דרך אגב, עבודה טובה מאוד.

  13. קורן הגיב:

    אני אוהב את התוכנית ששטוס ביגלל שהיא תוכנית של משימות קשות וגם יפה

    אז אני מקבה שאני וחבריי בכיתית נגיע לששטוס אז בי

  14. קורן הגיב:

    אני קורן וני אוהב את התוכנית ששטוס אני מ ה.2 קרית אתא בית ספר גיבעת טל טל

  15. הדר הגיב:

    אני הואבת ששטוס החתמנו תכיתה שלנו וכולם איסכימו ללכת לששטוס אולה , אולה אנחנו מספר 1 מה קירת ביאליק.

  16. רומי הגיב:

    וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. גל הגיב:

    אני וכיתתי ניסינו להגיע לששטוס מכיתה ד ועכשו אנחנו מאוד רוצים להגיע לששטוס אנחנו מי נהריה ואחנו מקווים שניהיהי !! מימני גל

כתיבת תגובה

